خانه ورود عضویت

Amico Asena 1397


آمیکو آسنا1397
حجم موتور 2367 CC
کلاس پیکاپ
گیربکس 6 سرعته بادنده کمکی
4 سیلندر خطی
قدرت 143 HP
محور متحرک :چهار چرخ متحرک 4WD
آمیکو آسنا یک تراک چینی است که توسط شرکت ارس خودرو در بازار کشورمان عرضه خواهد شد. این خودرو در واقع محصولی از شرکت Huanghai چین است که در زمینه تولید خودروهای تجاری فعالیت دارد. البته نام انتخاب شده برای آن در ایران متفاوت است و با نام آمیکو آسنا به فروش خواهد رسید.

آمیکو آسنا یک تراک با ابعاد نسبتا بزرگ است و ظاهر نسبتا جذابی دارد. البته مدت طولانی است که زمزمه‌های واردات این خودرو به بازار شنیده می‌شود ولی به دلیل مشکلاتی که وجود داشت، یک روند طولانی برای آن وجود داشت. چندی قبل خبری شنیده شد که پیکاپ آمیکو مجوز لازم برای دریافت شماره پلاک را دریافت کرده است و باتوجه به اینکه وارد خط تولید ارس خودرو شده، احتمالا به زودی وارد بازار خواهد شد.

آمیکو آسنا طراحی خارجی جذابی دارد هرچند به نظر می‌رسد چینی‌ها از تراک‌های ژاپنی و آمریکایی برای طراحی محصول خود کمک گرفته باشند. در نمای جلو، یک جلو پنجره بزرگ دیده می‌شود که لوگوی آمیکو بر روی آن حک شده. چرخ‌ها و لاستیک‌ها ظاهری دارند که کاملا حس یک خودرو آفرود را القا می‌کنند و بخش بار ابعاد بزرگی دارد. در مواجهه با این خودرو متوجه ابعاد بزرگ آن می‌شوید و آمیکو از این جهت یک خودرو منحصربه‌فرد برای بازار ایران محسوب می‌شود.

طراحی کابین آمیکو آسنا برای خودرویی در این کلاس خوب و نسبتا مدرن محسوب می‌شود. البته نه برای خودرویی با قیمت چند صد میلیون تومانی! در مرکز داشبورد یک نمایشگر دیده می‌شود و در کابین بیشتر از پلاستیک و چرم استفاده شده است. همان طور که گفتیم این یک خودرو آفرود است و نمی‌توان انتظار یک سواری نرم و آرام در شهر را از آن داشت.

آمیکو آسنا ویژگی‌ها و امکاناتی چون ایموبلایزر، تنظیم صندلی راننده در 8 جهت، چراغ دیلایت، آینه وسط الکتروکرومیک، دوربین دید عقب، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، تنظیم نور چراغ‌های جلو و مواردی از این دست را در اختیار سرنشینان قرار می‌دهد.

آمیکو آسنا یک پیکاپ چینی است اما به پیشرانه ژاپنی ساخت میتسوبیشی مجهز شده است. این موتور حجمی معادل 2.4 لیتر و 4 سیلندر دارد و قادر است 143 اسب بخار قدرت و 200 نیوتن متر گشتاور تولید کند. این قدرت به وسیله جعبه دنده 6 سرعته به هر چهار چرخ انتقال پیدا می‌کند. یک دنده کمکی هم در سیستم انتقال قدرت تعبیه شده که به عبور از مسیرهای صعب‌العبور کمک می‌کند. به علاوه سیستم قفل دیفرانسیل تمام اتوماتیک برای حرکت در مسیرهای آفرودی یک ویژگی لازم و کاربردی است. بد نیست بدانید موتور این خودرو دوگانه سوز است.

مدل خودرو : آمیکو آسنا1397

ico
حجم روغن موتور با تعویض فیلتر روغن :
4.7لیتر بدون تعویض فیلتر و5لیتر با تعویض فیلتر روغم
سطح کیفیت مناسب روغن موتور :
كيفيت SMیاSN با گرید 10W40 مناطق سردسیر و 20W50 برای مناطق گرمسیر


بازدید : 3420