خانه ورود عضویت

هیوندا I20 مدل 2013 تا 2015 وارداتی


هیوندا I 20
حجم موتور 1400 cc
سیلندر
گیربکس اتومات
درحالیکه هنوز ایرانی‌ها به چهره نسل اول i20 عادت نکرده بودند، ناگهان نسخه فیس‌لیفت آن در مدل 2013 به بازار کشورمان عرضه شد. i20 نیوفیس با وجود چراغ‌های خشن جلو، طراحی مجدد مه‌شکن و سپر و همچنین جلوپنجره باریکش حالا چهره‌ای جذاب‌تر و مشتری‌پسندتر نسبت به قبل داشت. i20 نیوفیس همچنین با تجهیزات جدیدی در اختیار مشتریان قرار گرفت از قبیل سنسور باران، دوربین عقب (با نمایشگر درون آینه) و استارت دکمه‌ای که هرسه برای آن استاندارد بود. اما مهم‌ترین نکته‌ در i20 نیوفیس، ارتقای پیشرانه این کوچک کره‌ای است که البته چون تغییر چندانی در کیفیت سواری i20 نداده است، کمتر کسی به آن توجه می‌کند.






مدل خودرو : هیوندا I 20 مدل 2013 تا 2015

ico
فیلتر هوا : 28113-1R100

ico
فیلتر روغن : 35505-26300

ico
فیلتر کابین : 97133-4P000

ico
حجم روغن موتور با تعویض فیلتر روغن :
3.3 لیتر تعویض هر 15000 کیلومتر یا 12 ماه کار کرد
سطح کیفیت مناسب روغن موتور :
SM/SN 5W30---5W40
حجم جعبه دنده اتوماتیک Transmission automatic :
6.8 لیتر تعویض هر 60000 کیلومتر یا 36 ماه کار کرد
سطح کیفیت مناسب جهت جعبه دنده اتوماتیک :
SP-IV/4 یا ATF DEXRON -VI/6
حجم جعبه دنده دستی Transmission manial :
1.9 لیتر تعویض هر 30000 کیلومتر یا 24 ماه کار کرد
سطح کیفیت مناسب جهت جعبه دنده دستی :
75W80 GL5
حجم هیدورلیک فرمان :
0.9 لیتر تعویض هر 80000 کیلومتر یا 36 ماه کار کرد
نوع هیدرولیک مناسب فرمان :
ATF DEXRON III/3
حجم دیفرانسیل :
$
حجم رادیاتور ( سیستم خنک کننده ) :
5.8 لیتر تعویض هر 50000 کیلومتر یا 36 ماه کار کرد
مایع رادیاتور مناسب :
50-50 COOLANT
روغن ترمز مناسب :
DOT3&4
روغن موتور پیشنهادی : 0

ico
روغن موتور پیشنهادی : 0

ico
روغن موتور پیشنهادی : 0

ico
روغن گیربکس پیشنهادی : 0

ico
روغن گیربکس پیشنهادی : 0

ico
روغن گیربکس پیشنهادی : 0

ico


بازدید : 7386