هیوندا I20 مدل 2013 تا 2015 وارداتی
هیوندا I 20
حجم موتور 1400 cc
سیلندر
گیربکس اتومات
درحالیکه هنوز ایرانیها به چهره نسل اول i20 عادت نکرده بودند، ناگهان نسخه فیسلیفت آن در مدل 2013 به بازار کشورمان عرضه شد. i20 نیوفیس با وجود چراغهای خشن جلو، طراحی مجدد مهشکن و سپر و همچنین جلوپنجره باریکش حالا چهرهای جذابتر و مشتریپسندتر نسبت به قبل داشت. i20 نیوفیس همچنین با تجهیزات جدیدی در اختیار مشتریان قرار گرفت از قبیل سنسور باران، دوربین عقب (با نمایشگر درون آینه) و استارت دکمهای که هرسه برای آن استاندارد بود. اما مهمترین نکته در i20 نیوفیس، ارتقای پیشرانه این کوچک کرهای است که البته چون تغییر چندانی در کیفیت سواری i20 نداده است، کمتر کسی به آن توجه میکند.
مدل خودرو : هیوندا I 20 مدل 2013 تا 2015
فیلتر هوا : 28113-1R100
فیلتر روغن : 35505-26300
فیلتر کابین : 97133-4P000
حجم روغن موتور با تعویض فیلتر روغن :
3.3 لیتر تعویض هر 15000 کیلومتر یا 12 ماه کار کرد
3.3 لیتر تعویض هر 15000 کیلومتر یا 12 ماه کار کرد
سطح کیفیت مناسب روغن موتور :
SM/SN 5W30---5W40
SM/SN 5W30---5W40
حجم جعبه دنده اتوماتیک Transmission automatic :
6.8 لیتر تعویض هر 60000 کیلومتر یا 36 ماه کار کرد
6.8 لیتر تعویض هر 60000 کیلومتر یا 36 ماه کار کرد
سطح کیفیت مناسب جهت جعبه دنده اتوماتیک :
SP-IV/4 یا ATF DEXRON -VI/6
SP-IV/4 یا ATF DEXRON -VI/6
حجم جعبه دنده دستی Transmission manial :
1.9 لیتر تعویض هر 30000 کیلومتر یا 24 ماه کار کرد
1.9 لیتر تعویض هر 30000 کیلومتر یا 24 ماه کار کرد
سطح کیفیت مناسب جهت جعبه دنده دستی :
75W80 GL5
75W80 GL5
حجم هیدورلیک فرمان :
0.9 لیتر تعویض هر 80000 کیلومتر یا 36 ماه کار کرد
0.9 لیتر تعویض هر 80000 کیلومتر یا 36 ماه کار کرد
نوع هیدرولیک مناسب فرمان :
ATF DEXRON III/3
ATF DEXRON III/3
حجم دیفرانسیل :
$
$
حجم رادیاتور ( سیستم خنک کننده ) :
5.8 لیتر تعویض هر 50000 کیلومتر یا 36 ماه کار کرد
5.8 لیتر تعویض هر 50000 کیلومتر یا 36 ماه کار کرد
مایع رادیاتور مناسب :
50-50 COOLANT
50-50 COOLANT
روغن ترمز مناسب :
DOT3&4
DOT3&4
روغن موتور پیشنهادی : 0
روغن موتور پیشنهادی : 0
روغن موتور پیشنهادی : 0
روغن گیربکس پیشنهادی : 0
روغن گیربکس پیشنهادی : 0
روغن گیربکس پیشنهادی : 0
بازدید : 7386