لیست مقایسه روغنهای موتور
روغنهای دیزلی
-
حجم محصول
-
20 لیتر20 لیتر20 لیتر20 لیتر20 لیتر20 لیتر20 لیتر20 لیتر20 لیتر20 لیتر
-
سطح کیفیت
-
ACEA E9/E7/E6/E4 API CJ-4API CDAPI CJ-4/ API SNAPI CI-4/CH-4/CG-4/CF-4/CF/SLCI-4/CF/SLAPI CDCI-4/CF/SLAPI CDAPI CI-4API CH-4API CH-4/CG-4/CF-4
-
گریدیا درجه گرانروی SAE
-
10W404015W40 10W-4015W4025W505015W404010W4020w5015W40
-
انتخاب پایه روغن
-
تمام سنتتیک یا FULL Syntheticنیمه سنتتیک یاSEMI Syntheticنیمه سنتتیک یاSEMI Syntheticنیمه سنتتیک یاSEMI Syntheticنیمه سنتتیک یاSEMI Syntheticپارافینیک یا معدنینیمه سنتتیک یاSEMI Synthetic
-
مشخصات محصول
-
بهران توربو E VI توسط شرکت MAN آلمان تأیید شده است. این محصول با استفاده از روغن پایه سینتتیک و مواد افزودنی مرغوب تولید شده است.بهران شهاب، روغن موتور تک درجه ای مرغوب با پایه معدنی استبهران اولترا توربو دیزل 15W-40، بهران اولترا توربو دیزل روغن موتور دیزلی نيمه سينتتیک بسیار مرغوب استبهران سوپر توربو دیزل، روغن موتور دیزلی نیمه سینتتیک مرغوب استایرانول Top Engine با استفــاده از روغن پایهی گزينش شده و مواد افزودنی بسيار مرغوب، جهت مصرف در جديدترين مدلهاي موتورهای دیزلی سنگین به منظور استفاده در تمامی فصول و شرایط آب و هوایی ایرانایرانول D-7000 با استفاده از روغن پایه پارافینیک حاصل از پالایش برشی از نفت خام و مواد افزودنی مناسب جهت مصرف در موتورهای دیزلی سنگین بمنظور استفاده در شرایط آب و هوایی ایران تولید گردیده استپارس سوپر پايدار پارس سوپر پایدار، روغن موتور چند درجه اي (مالتي گريد) است که با بهر ه گیری از روغن پایه سنتزی بسیار مرغوب و مواد افزودنی ویژه برای استفاده در کلیه خودروهای دیزلی پيشرفته مطابق با سطح کاراییبهران کویر، روغن موتور دیزلی تک درجه ای با پایه معدنی استبهران توربو EIII، روغن موتور دیزلی مرغوب نیمه سینتتیک استپارس پایدار، روغن موتور چند درجه اي (مالتي گريد) است كه با بهرهگيري از روغن پایه مرغوب و مواد افزودنی برای استفاده در موتورهای دیزلي و مطابق با سطح کارایی API CH- 4/CG-4/CF-4 توليد گرديده پارس پايداربهران توربو دیزل، روغن موتور ديزلی مرغوب است كه در انواع نيمه سينتتیک و معدنی
-
مزایای محصول
-
محافظت از قطعات موتور در برابر سایش قدرت بالا در کنترل دوده و ذرات ناشی از احتراق ( قدرت پاک کنندگی و پراکنده سازی عالی ) پایداری عالی در برابر کاهش گرانروی در کارکردهای طولانی ( پایداری عالی ) مقاومت عالی در برابر اکسیداسیون در شرایط دمایی بالا تاثیر بر کاهش مصرف سوخت سازگاری با سیستم های کنترل نشر آلاینده هااین محصول با استفاده از روغن پایه معدنی و مواد افزودنی مرغوب، تهیه می شود.سازگاری با سیستم های کنترل نشر آلاینده ها مقاومت عالی در برابر اکسیداسیون در شرایط دمایی بالا جلوگیری از تشکیل رسوب بر روی پیستون محافظت از قطعات موتور در برابر سایش پایداری عالی در برابر کاهش گرانروی در کارکرد های طولانی ( پایداری برشی عالی ) قدرت بالا در کنترل دوده و ذرات ناشی از احتراق ( قدرت پاک کنندگی و پراکنده سازی عالی )مقاومت عالی در برابر اکسیداسیون در شرایط دمایی بالا و در نتیجه کاهش تولید رسوب و لجن قدرت بالا در کنترل دوده و ذرات ناشی از احتراق ( قدرت پاک کنندگی و پراکنده سازی عالی ) پایداری عالی در برا.طول عمر بالا در شرايط کارکرد سخت .قدرت روانکاری یاتاقان¬ها در دماهای پایین برای استارت زدن و کاهش تشکیل رسوب در دماهای پایین به ویژه هنگام استفاده در مسافت¬های کوتاه .پاک¬کنندگی و معلق کنندگی عالی و کاهش دوده و رسوب از سطح موتور .خاصیت عالی ضد سائیدگی و ممانعت از خوردگی قطعات موتور .حفظ گرانروی روغن در دماهای عملیاتی بالا .قلیائیت بالا برای جلوگیری از اثرات نامطلوب ناشی از اسیدهای تولید شده بر اثر احتراق سوخت و در نتیجه افزایش عمر روغن خاصیت ضد اکسیداسیون و پایداری حرارتی عالیخاصیت بالای ضد سائیدگی و ممانعت از خوردگی قطعات موتور .کاهش مصرف روغن و سوخت .خاصیت پاک کنندگی و معلق کنندگی بالا که منجر به کاهش دوده و رسوب از سطح موتور می گردد .قلیائیت بالا برای جلوگیری از اثرات نامطلوب ناشی از اسیدهای تولید شده بر اثر احتراق داخلی و در نتیجه افزایش عمر روغن .خاصیت ضد اکسیداسیون عالی و پایداری حرارتی بالا· سازگار با محيط زيست · عملكرد طولاني · محافظت عالي از موتور در برابر سايش پايداري اكسيداسيون و حرارتي بسيار عالي · خاصيت حفظ گرانروي روغن در دماهاي عملياتي بالا · قابليت بالا در پاك كنندگي و معلق كنندگي ذرات در موتور · قابليت روانكاري عالي قطعات به ويژه در دماهاي پايين و زمان استارت زدن · قابليت انتقال حرارت عالي · افزايش راندمان موتور و كاهش مصرف سوختاین محصول با استفاده از روغن پایه معدنی و مواد افزودنی مرغوب، تهیه می شود.مقاومت عالی در برابر اکسیداسیون در شرایط دمایی بالا و در نتیجه کاهش تولید رسوب و لجن قدرت بالا در کنترل دوده و ذرات ناشی از احتراق ( قدرت پاک کنندگی و پراکنده سازی عالی· قابليت انتقال حرارت عالي · قدرت روانكاري عالي قطعات در دماهاي پايين و در زمان استارت زدن · خاصيت حفظ گرانروي در دماي عملياتي بالا · محافظت عالي از قطعات موتور در برابر سايش · قابليت پاك كنندگي و معلق كنندگي عالي پايداري حرارتي و مقاومت عالي در برابر اكسيداسيونمقاومت خوب در برابر اکسیداسیون در شرایط دمایی بالا قدرت بالا در کنترل دوده و ذرات ناشی از احتراق ( قدرت پاک کنندگی و پراکنده سازی عالی ) پایداری عالی در برابر کاهش گرانروی در کارکردهای طولانی
-
موارد مصرف
-
برای خودرو های دیزلی چهارزمانه سرعت بالا مجهز به سیستم توربو شارژ با طراحی موتور سال 2010 و بالاتر که دارای استانداردهای آلایندگی Euro IV, V, VI هستندبرای روانکاری موتور های دیزلی چهار زمانه سوپر شارژ و توربو شارژ مناسب است.روانکاری خودروهای دیزل چهار زمانه سرعت بالا با طراحی موتور سال 2010 و بالاتر و میزان مجاز گوگرد سوخت آنها حداکثر 500 قسمت در میلیون است پیشنهاد می شود.بهران سوپر توربو دیزل توسط گروه VOLVO سوئد و شرکت های MAN و Daimler AG (بنز) آلمان تأیید شده است..مورد استفاده در تجهیزات راهسازی ، ساختمانی ، حفاری معادن و کشاورزی و ماشين آلات سنگين. جهت مصرف در کلیه موتورهای دیزلی چهار زمانه ، سوپر شارژ و توربوشارژ طراحي شده تا سال 2007 ميلادي، با کارايي بالا و تکنولوژي انتشار پايين آلاينده¬ها در محيط زيست و مواردیکه سطوح کیفیت فوق توصیهجهت مصرف در موتورهای دیزلی سوپر شارژ در مواردی که سطوح کارايي فوق توسط سازنده توصیه گردیده است .مناسب جهت مصرف در ماشین آلات راه سازی و تجهیزات مورد استفاده در معادن و کشاورزی .مناسب جهت مصرف در ماشین آلات سبک و سنگین و دیزلهای ثابت ایستگاهیموتورهای دیزلی پيشرفته با سرعت بالا و دارای توربوشارژ و مجهز به سیستم ) EGR (Exhaust Gas Recirculation ماشین آلات راهسازی، ساختمانی، معدن، کشاورزی و دیزل های دریایی خودروهای دیزلی سنگین و نیمه سنگين که از سوختی با حداکثر /5 0 درصد وزنی گوگرد استفاده مي كنند.روانکاری موتور های دیزلی غير سوپر شارژ است که در شرايط عملیاتی متوسط تا سخت کار می کند.بهران توربو EIII توسط شرکت های MAN و Daimler AG (بنز) آلمان تأیید شده است.موتور هاي ديزلي سوپرشارژ و توربوشارژ مطابق با سطح كارايي توصيه شده توسط سازنده جهت كاربرد در موتور تجهيزات پيشرفته معادن، راهسازي، ساختماني و كشاورزيروانكاری موتور های دیزلی چهار زمانه مدل 1998 که با دور و سرعت بالا کار می کند و دارای استاندارد Euro II
-
تاییدیه ها APPROVED
-
RENAULT VI RLD-3 MAN M3477, MAN M 3271-1 MB 228.51 Cummins CES 20081 MACK EO-O Premium Plus VOLVO VDS-4 Scania Low Ash(Mack EO-O Premium Plus (Approved (MB 228.31 (Approved (Renault VI RLD-3 (Approved (Scania Low Ash (SAE 15W-40 (Volvo VDS-4 (Approved +MACK EO-MMAN M3275 MTU type -II ACEA E7 (Mack EO-N (Approved (MB 228.3 (Approved (Renault VI RLD-2 (Approved (Volvo VDS-3 (ApprovedA3 , B3 , B4, E7ACEA p228.3MB VDS-3Volvo CI-4/CF/SLAPI 3275MAN 13381ISIRIخاور، کمپرسورهای قدیمی ولوو، ماک، داف، اتوبوس 302، ماشین های راهـسازی و حفاری نظیر بیل هیـدرولیکی، بلدوزر گریدر و .... که مجاز به استفاده از این روغن هستند.EO-M PlusMack 20078/77Cummins دارای تائیدیه از مرسدس بنز آلمان و ولوو سوئد P228.3MB E7-04/E5-02/E3-96ACEA VDS-3VOLVO M3275MANScania LDF VOLVO VDS-3 Renault RXD MTU type III Mack EO-M ISIRI 13381 API CI-4 ACEA E4,E7 (MB 228.5 (Approved (MAN M3277 (ApprovedMB228.3 VOLVOVDS-2 MANM3275MAN M3275 API CH-4/CG-4/CF-4 ACEA E3 ISSUE 2 ACEA B3 (Volvo VDS-2 (Approved (MB 228.3 (Approved ISIRI 11380
-
مناسب خودروهای
-
برای روانکاری خودرو های دیزل چهار زمانه سرعت بالا با طراحی موتور سال 2002 و بالاتر که مجهز به سیستم های کنترل نشر آلاینده هااتوبوس ها و کامیون های مان، ولوو، بنز،اسکانیا و KING LONG طراحی شده از سال 2007 به بالاخاور، کمپرسورهای قدیمی ولوو، ماک، داف، اتوبوس 302، ماشین های راهـسازی و حفاری نظیر بیل هیـدرولیکی، بلدوزر گریدر و .... که مجاز به استفاده از این روغن هستند.روانکاری خودرو های دیزل با طراحی موتور سال 2002 و بالاتر که دارای استاندارد Euro III ,IV هستند و در شرایط سخت کار می کنند،بهران توربو دیزل توسط گروه VOLVO سوئد و Daimler AG ( بنز ) آلمان تأیید شده است.
-
نوع بسته بندی
-
20 لیتری پلاستیکی20 لیتری فلزی و پلاستیکی20 لیتری پلاستیکی20 لیتری پلاستیکی20 لیتری پلاستیکی20 لیتری پلاستیکی20لیتری فلزی و پلاستیکی20لیتری پلاستیکی20لیتری پلاستیکی