لیست مقایسه روغنهای موتور
روغنهای دیزلی
-
حجم محصول
-
20 لیتر20 لیتر20 لیتر20 لیتر20 لیتر20 لیتر20 لیتر20 لیتر20 لیتر20 لیتر20 لیتر
-
سطح کیفیت
-
ACEA E9/E7/E6/E4 API CJ-4API CDCDCI-4/CH-4/SLAPI CDCI-4/CF/SLAPI CH-4CF-4/CF/SJSC/CCAPI CI-4/CH-4/CG-4/CF-4/CF/SLCI-4/CF/SLAPI CI-4
-
گریدیا درجه گرانروی SAE
-
10W40405010w404015W4020w5025W505015W4025W5010W40
-
انتخاب پایه روغن
-
تمام سنتتیک یا FULL Syntheticتمام سنتتیک یا FULL Syntheticنیمه سنتتیک یاSEMI Syntheticپارافینیک یا معدنینیمه سنتتیک یاSEMI Syntheticنیمه سنتتیک یاSEMI Synthetic
-
مشخصات محصول
-
بهران توربو E VI توسط شرکت MAN آلمان تأیید شده است. این محصول با استفاده از روغن پایه سینتتیک و مواد افزودنی مرغوب تولید شده است.بهران شهاب، روغن موتور تک درجه ای مرغوب با پایه معدنی استپارس اروند ديزل، روغن موتوري ديزلي است که با استفاده از روغن پايههاي معدني با کيفيت مطلوب و مواد افزودني مرغوب جهت استفاده در موتورهاي ديزلي سنگين و نيمه سنگين مطابق با سطح کارايي API CD تولایرانول یورودیزل با استفاده از روغن پایه تمام سنتتیک و مواد افزودنی مرغوب، جهت مصرف در موتورهای دیزلی سنگین مطابق با استاندارد سطح آلایندگی یورو 5 و پایین تربهران کویر، روغن موتور دیزلی تک درجه ای با پایه معدنی استپارس سوپر پايدار پارس سوپر پایدار، روغن موتور چند درجه اي (مالتي گريد) است که با بهر ه گیری از روغن پایه سنتزی بسیار مرغوب و مواد افزودنی ویژه برای استفاده در کلیه خودروهای دیزلی پيشرفته مطابق با سطح کاراییپارس پایدار، روغن موتور چند درجه اي (مالتي گريد) است كه با بهرهگيري از روغن پایه مرغوب و مواد افزودنی برای استفاده در موتورهای دیزلي و مطابق با سطح کارایی API CH- 4/CG-4/CF-4 توليد گرديده پارس پايدارایرانول D-9000 PLUS با استفاده از روغن پایه پارافینیک حاصل از پالایش برشی از نفت خام با شاخص گرانروی بالا و انجام فرآیند هیدروژناسیون (Hydro finishing) و مواد افزودنی مناسب جهت مصرف در موتورهپارس سوپر كيان ويژه پارس سوپرکیان ويژه، روغن موتوري است كه با بهره گيري از روغن پايه و مواد افزودني مناسب، برای استفاده در موتورهای بنزینی و دیزلی )غیر سوپر شارژ( جهت كاركرد در شرایط معمول عملیاتی و مطابق با سطحبهران سوپر توربو دیزل، روغن موتور دیزلی نیمه سینتتیک مرغوب استایرانول Top Engine با استفــاده از روغن پایهی گزينش شده و مواد افزودنی بسيار مرغوب، جهت مصرف در جديدترين مدلهاي موتورهای دیزلی سنگین به منظور استفاده در تمامی فصول و شرایط آب و هوایی ایرانبهران توربو EIII، روغن موتور دیزلی مرغوب نیمه سینتتیک است
-
مزایای محصول
-
محافظت از قطعات موتور در برابر سایش قدرت بالا در کنترل دوده و ذرات ناشی از احتراق ( قدرت پاک کنندگی و پراکنده سازی عالی ) پایداری عالی در برابر کاهش گرانروی در کارکردهای طولانی ( پایداری عالی ) مقاومت عالی در برابر اکسیداسیون در شرایط دمایی بالا تاثیر بر کاهش مصرف سوخت سازگاری با سیستم های کنترل نشر آلاینده هااین محصول با استفاده از روغن پایه معدنی و مواد افزودنی مرغوب، تهیه می شود.پايداري حرارتي و اکسيداسيون بسيار خوب خاصيت مطلوب پاککنندگي و معلقکنندگي ذرات داراي سياليت مناسب در دماهاي پايين (زمستان) به ويژه در لحظه استارت قليائيت مناسب جهت جلوگيري از بروز اثرات نامطلوب ناشي از اسيدهاي حاصل احتراق خاصيت ضد سايش و ممانعت از خوردگي قطعات موتورخنثی کننده اسیدهای حاصل از اکسیداسیون و احتراق جهت جلوگیری از خوردگی قطعات موتور قابلیت پاککنندگی قوی دوده، جهت کاهش رسوبات ناشی از احتراق و اکسیداسیون خاصیت ضد اکسیداسیون و پایداری حرارتی ممتاز دارای مشخصات استانداردACEA: E7 (انجمن تولیدکنندگان خودرو اروپا) و API CI-4 برای موتورهای دیزلی سنگین کارایی عالی در موتور های مجهز به فن آوری پیشرفته EGR وSCR جهت کاهش آلاینده های خاص دارای مواد ضد سائیدگی جهت کنترل فرسایش قطعات موتوراین محصول با استفاده از روغن پایه معدنی و مواد افزودنی مرغوب، تهیه می شود.· سازگار با محيط زيست · عملكرد طولاني · محافظت عالي از موتور در برابر سايش پايداري اكسيداسيون و حرارتي بسيار عالي · خاصيت حفظ گرانروي روغن در دماهاي عملياتي بالا · قابليت بالا در پاك كنندگي و معلق كنندگي ذرات در موتور · قابليت روانكاري عالي قطعات به ويژه در دماهاي پايين و زمان استارت زدن · قابليت انتقال حرارت عالي · افزايش راندمان موتور و كاهش مصرف سوخت· قابليت انتقال حرارت عالي · قدرت روانكاري عالي قطعات در دماهاي پايين و در زمان استارت زدن · خاصيت حفظ گرانروي در دماي عملياتي بالا · محافظت عالي از قطعات موتور در برابر سايش · قابليت پاك كنندگي و معلق كنندگي عالي پايداري حرارتي و مقاومت عالي در برابر اكسيداسيونحفظ گرانروی روغن در دماهای عملیاتی بالا قدرت روانکاری یاتاقانها دردماهای پایین استارت زدن و کاهش تشکیل رسوب در دماهای پایین به ویژه به هنگام استفاده درمسافت های کوتاه خاصیت ضد اکسیداسیون و پایداری حرارتی عالی پاک کنندگی و معلق کنندگی عالی و کاهش دوده و رسوب از سطح موتور قلیائیت بالا برای جلوگیری از اثرات نامطلوب ناشی از اسیدهای تولید شده بر اثر احتراق سوخت و در نتیجه افزایش عمر روغن مناسب جهت استفاده در موتور دیزلی لنج های دریایی خاصیت عالی ضد سائیدگی و ممانعت از خوردگی قطعات موتور قابل استفاده در تمام فصول کاهش مصرف سوخت· خاصيت پاك كنندگي و معلق كنندگي مناسب · خاصيت ضد سايش پايداري اكسيداسيون و حرارتي مطلوب · قابليت انتقال حرارت مناسبمقاومت عالی در برابر اکسیداسیون در شرایط دمایی بالا و در نتیجه کاهش تولید رسوب و لجن قدرت بالا در کنترل دوده و ذرات ناشی از احتراق ( قدرت پاک کنندگی و پراکنده سازی عالی ) پایداری عالی در برا.طول عمر بالا در شرايط کارکرد سخت .قدرت روانکاری یاتاقان¬ها در دماهای پایین برای استارت زدن و کاهش تشکیل رسوب در دماهای پایین به ویژه هنگام استفاده در مسافت¬های کوتاه .پاک¬کنندگی و معلق کنندگی عالی و کاهش دوده و رسوب از سطح موتور .خاصیت عالی ضد سائیدگی و ممانعت از خوردگی قطعات موتور .حفظ گرانروی روغن در دماهای عملیاتی بالا .قلیائیت بالا برای جلوگیری از اثرات نامطلوب ناشی از اسیدهای تولید شده بر اثر احتراق سوخت و در نتیجه افزایش عمر روغن خاصیت ضد اکسیداسیون و پایداری حرارتی عالیمقاومت عالی در برابر اکسیداسیون در شرایط دمایی بالا و در نتیجه کاهش تولید رسوب و لجن قدرت بالا در کنترل دوده و ذرات ناشی از احتراق ( قدرت پاک کنندگی و پراکنده سازی عالی
-
موارد مصرف
-
برای خودرو های دیزلی چهارزمانه سرعت بالا مجهز به سیستم توربو شارژ با طراحی موتور سال 2010 و بالاتر که دارای استانداردهای آلایندگی Euro IV, V, VI هستندبرای روانکاری موتور های دیزلی چهار زمانه سوپر شارژ و توربو شارژ مناسب است.موتورهای ديزلی سنگين و نيمه سنگين ديزل ژنراتورهاي ثابت ماشينآلات راهسازی، معدنی، ساختمانی و کشاورزی موتورهاي ديزلي با تكنولوژي ساخت تا سال 1994ميلادياین محصول که مطابق با سطوح کارآیی API و ACEA تولید گردیده است، جهت مصرف در وسایل نقیله دیزلی سنگین و مدرن نظیر انواع اتوبوس، تریلر، کشنده و کامیونت دارای استاندارد آلایندگی EURO 5 و پایینترروانکاری موتور های دیزلی غير سوپر شارژ است که در شرايط عملیاتی متوسط تا سخت کار می کند.موتورهای دیزلی پيشرفته با سرعت بالا و دارای توربوشارژ و مجهز به سیستم ) EGR (Exhaust Gas Recirculation ماشین آلات راهسازی، ساختمانی، معدن، کشاورزی و دیزل های دریایی خودروهای دیزلی سنگین و نیمه سنگين که از سوختی با حداکثر /5 0 درصد وزنی گوگرد استفاده مي كنند.موتور هاي ديزلي سوپرشارژ و توربوشارژ مطابق با سطح كارايي توصيه شده توسط سازنده جهت كاربرد در موتور تجهيزات پيشرفته معادن، راهسازي، ساختماني و كشاورزيهت مصرف در کلیه موتورهای دیزلی چهار زمانه ، سوپر شارژ و توربوشارژ وموتورهای بنزینی در مواردیکه سطوح کارايي فوق توسط سازنده توصیه گردیده است.مورد استفاده در تجهیزات راهسازی ، ساختمانی ، حفاریموتورهاي بنزيني و ديزلي سبك غير سوپرشارژبهران سوپر توربو دیزل توسط گروه VOLVO سوئد و شرکت های MAN و Daimler AG (بنز) آلمان تأیید شده است..مورد استفاده در تجهیزات راهسازی ، ساختمانی ، حفاری معادن و کشاورزی و ماشين آلات سنگين. جهت مصرف در کلیه موتورهای دیزلی چهار زمانه ، سوپر شارژ و توربوشارژ طراحي شده تا سال 2007 ميلادي، با کارايي بالا و تکنولوژي انتشار پايين آلاينده¬ها در محيط زيست و مواردیکه سطوح کیفیت فوق توصیهبهران توربو EIII توسط شرکت های MAN و Daimler AG (بنز) آلمان تأیید شده است.
-
تاییدیه ها APPROVED
-
RENAULT VI RLD-3 MAN M3477, MAN M 3271-1 MB 228.51 Cummins CES 20081 MACK EO-O Premium Plus VOLVO VDS-4 Scania Low AshEO-M PlusMack 20078/77Cummins دارای تائیدیه از مرسدس بنز آلمان و ولوو سوئد P228.3MB E7-04/E5-02/E3-96ACEA VDS-3VOLVO M3275MANMB228.3 VOLVOVDS-2 MANM3275228.0 , 228.1MB A2-96, B2-98, E2-96ACEA VDSVOLVO 11378,11379ISIRIMAN M3275 MTU type -II ACEA E7 (Mack EO-N (Approved (MB 228.3 (Approved (Renault VI RLD-2 (Approved (Volvo VDS-3 (ApprovedA3 , B3 , B4, E7ACEA p228.3MB VDS-3Volvo CI-4/CF/SLAPI 3275MAN 13381ISIRIScania LDF VOLVO VDS-3 Renault RXD MTU type III Mack EO-M ISIRI 13381 API CI-4 ACEA E4,E7 (MB 228.5 (Approved (MAN M3277 (Approved
-
مناسب خودروهای
-
اتوبوس های 137R,457، ولوو F12,NL،کامیونت های سایپا دیزل ، مینی بوس IVECO، ماشین های راهسازی نظیر بلدوزر و گریدر و .... که مجاز به استفاده از این روغن هستند.برای روانکاری خودرو های دیزل چهار زمانه سرعت بالا با طراحی موتور سال 2002 و بالاتر که مجهز به سیستم های کنترل نشر آلاینده هااتوبوس ها و کامیون های مان، ولوو، بنز،اسکانیا و KING LONG طراحی شده از سال 2007 به بالاروانکاری خودرو های دیزل با طراحی موتور سال 2002 و بالاتر که دارای استاندارد Euro III ,IV هستند و در شرایط سخت کار می کنند،
-
نوع بسته بندی
-
20 لیتری پلاستیکی20 لیتری فلزی و پلاستیکی20 لیتری پلاستیکیسطل 20 لیتری پلاستیکی20لیتری فلزی و پلاستیکی20 لیتری پلاستیکی20 لیتری پلاستیکی20 لیتری پلاستیکی20 لیتری پلاستیکی20لیتری پلاستیکی