لیست مقایسه روغنهای موتور
روغنهای دیزلی
-
حجم محصول
-
20 لیتر20 لیتر20 لیتر20 لیتر20 لیتر20 لیتر20 لیتر20 لیتر20 لیتر20 لیتر20 لیتر20 لیتر
-
سطح کیفیت
-
ACEA E9/E7/E6/E4 API CJ-4CDCI-4/CF/SLCJ-4API CI-4API CH-4/CG-4/CF-4API CDAPI CI-4/CH-4/CG-4/CF-4/CF/SLAPI CH-4API CJ-4/ API SNAPI CDSC/CC
-
گریدیا درجه گرانروی SAE
-
10W405015W4015W4010W4015W405015W4020w5015W40 10W-404050
-
انتخاب پایه روغن
-
تمام سنتتیک یا FULL Syntheticنیمه سنتتیک یاSEMI Syntheticنیمه سنتتیک یاSEMI Syntheticنیمه سنتتیک یاSEMI Syntheticنیمه سنتتیک یاSEMI Syntheticپارافینیک یا معدنینیمه سنتتیک یاSEMI Synthetic
-
مشخصات محصول
-
بهران توربو E VI توسط شرکت MAN آلمان تأیید شده است. این محصول با استفاده از روغن پایه سینتتیک و مواد افزودنی مرغوب تولید شده است.پارس اروند ديزل، روغن موتوري ديزلي است که با استفاده از روغن پايههاي معدني با کيفيت مطلوب و مواد افزودني مرغوب جهت استفاده در موتورهاي ديزلي سنگين و نيمه سنگين مطابق با سطح کارايي API CD تولپارس سوپر پايدار پارس سوپر پایدار، روغن موتور چند درجه اي (مالتي گريد) است که با بهر ه گیری از روغن پایه سنتزی بسیار مرغوب و مواد افزودنی ویژه برای استفاده در کلیه خودروهای دیزلی پيشرفته مطابق با سطح کاراییرانول Power با استفــاده از روغن پایهی گزينش شده و مواد افزودني مرغوب، جهت مصرف در بالاترین مدلهاي موتورهای دیزلی سنگین به منظور استفاده در تمامی فصول و شرایط آب و هوایی تولید گردیدهاست.بهران توربو EIII، روغن موتور دیزلی مرغوب نیمه سینتتیک استبهران توربو دیزل، روغن موتور ديزلی مرغوب است كه در انواع نيمه سينتتیک و معدنیایرانول D-7000 با استفاده از روغن پایه پارافینیک حاصل از پالایش برشی از نفت خام و مواد افزودنی مناسب جهت مصرف در موتورهای دیزلی سنگین بمنظور استفاده در شرایط آب و هوایی ایران تولید گردیده استبهران سوپر توربو دیزل، روغن موتور دیزلی نیمه سینتتیک مرغوب استپارس پایدار، روغن موتور چند درجه اي (مالتي گريد) است كه با بهرهگيري از روغن پایه مرغوب و مواد افزودنی برای استفاده در موتورهای دیزلي و مطابق با سطح کارایی API CH- 4/CG-4/CF-4 توليد گرديده پارس پايداربهران اولترا توربو دیزل 15W-40، بهران اولترا توربو دیزل روغن موتور دیزلی نيمه سينتتیک بسیار مرغوب استبهران کویر، روغن موتور دیزلی تک درجه ای با پایه معدنی استپارس سوپر كيان ويژه پارس سوپرکیان ويژه، روغن موتوري است كه با بهره گيري از روغن پايه و مواد افزودني مناسب، برای استفاده در موتورهای بنزینی و دیزلی )غیر سوپر شارژ( جهت كاركرد در شرایط معمول عملیاتی و مطابق با سطح
-
مزایای محصول
-
محافظت از قطعات موتور در برابر سایش قدرت بالا در کنترل دوده و ذرات ناشی از احتراق ( قدرت پاک کنندگی و پراکنده سازی عالی ) پایداری عالی در برابر کاهش گرانروی در کارکردهای طولانی ( پایداری عالی ) مقاومت عالی در برابر اکسیداسیون در شرایط دمایی بالا تاثیر بر کاهش مصرف سوخت سازگاری با سیستم های کنترل نشر آلاینده هاپايداري حرارتي و اکسيداسيون بسيار خوب خاصيت مطلوب پاککنندگي و معلقکنندگي ذرات داراي سياليت مناسب در دماهاي پايين (زمستان) به ويژه در لحظه استارت قليائيت مناسب جهت جلوگيري از بروز اثرات نامطلوب ناشي از اسيدهاي حاصل احتراق خاصيت ضد سايش و ممانعت از خوردگي قطعات موتور· سازگار با محيط زيست · عملكرد طولاني · محافظت عالي از موتور در برابر سايش پايداري اكسيداسيون و حرارتي بسيار عالي · خاصيت حفظ گرانروي روغن در دماهاي عملياتي بالا · قابليت بالا در پاك كنندگي و معلق كنندگي ذرات در موتور · قابليت روانكاري عالي قطعات به ويژه در دماهاي پايين و زمان استارت زدن · قابليت انتقال حرارت عالي · افزايش راندمان موتور و كاهش مصرف سوخت.طول عمر بالا در شرايط کارکرد بالا .توانایی عالی کارکرد در دماهای بسیار پایین .قدرت روانکاری یاتاقانها در دماهای پایین برای استارت زدن و کاهش تشکیل رسوب در دماهای پایین به ویژه هنگام استفاده در مسافتهای کوتاه .پاک کنندگی و معلق کنندگی عالی و کاهش دوده و رسوب از سطح موتور .حفظ گرانروی روغن در دماهای عملیاتی بالا .خاصیت عالی ضد سائیدگی و ممانعت از خوردگی قطعات موتور .قلیائیت بالا برای جلوگیری از اثرات نامطلوب ناشی از اسیدهای تولید شده بر اثر احتراق سوخت و در نتیجه افزایش عمر روغن خاصیت ضد اکسیداسیون و پایداری حرارتی عالیمقاومت عالی در برابر اکسیداسیون در شرایط دمایی بالا و در نتیجه کاهش تولید رسوب و لجن قدرت بالا در کنترل دوده و ذرات ناشی از احتراق ( قدرت پاک کنندگی و پراکنده سازی عالیمقاومت خوب در برابر اکسیداسیون در شرایط دمایی بالا قدرت بالا در کنترل دوده و ذرات ناشی از احتراق ( قدرت پاک کنندگی و پراکنده سازی عالی ) پایداری عالی در برابر کاهش گرانروی در کارکردهای طولانیخاصیت بالای ضد سائیدگی و ممانعت از خوردگی قطعات موتور .کاهش مصرف روغن و سوخت .خاصیت پاک کنندگی و معلق کنندگی بالا که منجر به کاهش دوده و رسوب از سطح موتور می گردد .قلیائیت بالا برای جلوگیری از اثرات نامطلوب ناشی از اسیدهای تولید شده بر اثر احتراق داخلی و در نتیجه افزایش عمر روغن .خاصیت ضد اکسیداسیون عالی و پایداری حرارتی بالامقاومت عالی در برابر اکسیداسیون در شرایط دمایی بالا و در نتیجه کاهش تولید رسوب و لجن قدرت بالا در کنترل دوده و ذرات ناشی از احتراق ( قدرت پاک کنندگی و پراکنده سازی عالی ) پایداری عالی در برا· قابليت انتقال حرارت عالي · قدرت روانكاري عالي قطعات در دماهاي پايين و در زمان استارت زدن · خاصيت حفظ گرانروي در دماي عملياتي بالا · محافظت عالي از قطعات موتور در برابر سايش · قابليت پاك كنندگي و معلق كنندگي عالي پايداري حرارتي و مقاومت عالي در برابر اكسيداسيونسازگاری با سیستم های کنترل نشر آلاینده ها مقاومت عالی در برابر اکسیداسیون در شرایط دمایی بالا جلوگیری از تشکیل رسوب بر روی پیستون محافظت از قطعات موتور در برابر سایش پایداری عالی در برابر کاهش گرانروی در کارکرد های طولانی ( پایداری برشی عالی ) قدرت بالا در کنترل دوده و ذرات ناشی از احتراق ( قدرت پاک کنندگی و پراکنده سازی عالی )این محصول با استفاده از روغن پایه معدنی و مواد افزودنی مرغوب، تهیه می شود.· خاصيت پاك كنندگي و معلق كنندگي مناسب · خاصيت ضد سايش پايداري اكسيداسيون و حرارتي مطلوب · قابليت انتقال حرارت مناسب
-
موارد مصرف
-
برای خودرو های دیزلی چهارزمانه سرعت بالا مجهز به سیستم توربو شارژ با طراحی موتور سال 2010 و بالاتر که دارای استانداردهای آلایندگی Euro IV, V, VI هستندموتورهای ديزلی سنگين و نيمه سنگين ديزل ژنراتورهاي ثابت ماشينآلات راهسازی، معدنی، ساختمانی و کشاورزی موتورهاي ديزلي با تكنولوژي ساخت تا سال 1994ميلاديموتورهای دیزلی پيشرفته با سرعت بالا و دارای توربوشارژ و مجهز به سیستم ) EGR (Exhaust Gas Recirculation ماشین آلات راهسازی، ساختمانی، معدن، کشاورزی و دیزل های دریایی خودروهای دیزلی سنگین و نیمه سنگين که از سوختی با حداکثر /5 0 درصد وزنی گوگرد استفاده مي كنند.جهت مصرف در کلیه موتورهای دیزلی، سوپرشارژ و توربوشارژ طراحي شده تا سال 2007 با کارايي بالا و تکنولوژي انتشار پايين آلايندهها در محيط زيست و سخت ترین شرایط عملیاتی در مواردی که سطوح کیفیت فو .مورد استفاده در وسایل نقلیه سنگین، تجهیزات حمل و نقل، راهسازی، ساختمانی، حفاری معادن و کشاورزی و ماشین آلات سنگین.بهران توربو EIII توسط شرکت های MAN و Daimler AG (بنز) آلمان تأیید شده است.روانكاری موتور های دیزلی چهار زمانه مدل 1998 که با دور و سرعت بالا کار می کند و دارای استاندارد Euro IIجهت مصرف در موتورهای دیزلی سوپر شارژ در مواردی که سطوح کارايي فوق توسط سازنده توصیه گردیده است .مناسب جهت مصرف در ماشین آلات راه سازی و تجهیزات مورد استفاده در معادن و کشاورزی .مناسب جهت مصرف در ماشین آلات سبک و سنگین و دیزلهای ثابت ایستگاهیبهران سوپر توربو دیزل توسط گروه VOLVO سوئد و شرکت های MAN و Daimler AG (بنز) آلمان تأیید شده است.موتور هاي ديزلي سوپرشارژ و توربوشارژ مطابق با سطح كارايي توصيه شده توسط سازنده جهت كاربرد در موتور تجهيزات پيشرفته معادن، راهسازي، ساختماني و كشاورزيروانکاری خودروهای دیزل چهار زمانه سرعت بالا با طراحی موتور سال 2010 و بالاتر و میزان مجاز گوگرد سوخت آنها حداکثر 500 قسمت در میلیون است پیشنهاد می شود.روانکاری موتور های دیزلی غير سوپر شارژ است که در شرايط عملیاتی متوسط تا سخت کار می کند.موتورهاي بنزيني و ديزلي سبك غير سوپرشارژ
-
تاییدیه ها APPROVED
-
RENAULT VI RLD-3 MAN M3477, MAN M 3271-1 MB 228.51 Cummins CES 20081 MACK EO-O Premium Plus VOLVO VDS-4 Scania Low AshEO-M PlusMack 20078/77Cummins دارای تائیدیه از مرسدس بنز آلمان و ولوو سوئد P228.3MB E7-04/E5-02/E3-96ACEA VDS-3VOLVO M3275MANVDS-4VolvoScania LDF VOLVO VDS-3 Renault RXD MTU type III Mack EO-M ISIRI 13381 API CI-4 ACEA E4,E7 (MB 228.5 (Approved (MAN M3277 (ApprovedMAN M3275 API CH-4/CG-4/CF-4 ACEA E3 ISSUE 2 ACEA B3 (Volvo VDS-2 (Approved (MB 228.3 (Approved ISIRI 11380خاور، کمپرسورهای قدیمی ولوو، ماک، داف، اتوبوس 302، ماشین های راهـسازی و حفاری نظیر بیل هیـدرولیکی، بلدوزر گریدر و .... که مجاز به استفاده از این روغن هستند.MAN M3275 MTU type -II ACEA E7 (Mack EO-N (Approved (MB 228.3 (Approved (Renault VI RLD-2 (Approved (Volvo VDS-3 (ApprovedMB228.3 VOLVOVDS-2 MANM3275(Mack EO-O Premium Plus (Approved (MB 228.31 (Approved (Renault VI RLD-3 (Approved (Scania Low Ash (SAE 15W-40 (Volvo VDS-4 (Approved +MACK EO-M
-
مناسب خودروهای
-
اتوبوس ها و کامیون های نسل جدید ولوو، بنز و مان طراحی شده از سال 2010 به بالاروانکاری خودرو های دیزل با طراحی موتور سال 2002 و بالاتر که دارای استاندارد Euro III ,IV هستند و در شرایط سخت کار می کنند،بهران توربو دیزل توسط گروه VOLVO سوئد و Daimler AG ( بنز ) آلمان تأیید شده است.خاور، کمپرسورهای قدیمی ولوو، ماک، داف، اتوبوس 302، ماشین های راهـسازی و حفاری نظیر بیل هیـدرولیکی، بلدوزر گریدر و .... که مجاز به استفاده از این روغن هستند.برای روانکاری خودرو های دیزل چهار زمانه سرعت بالا با طراحی موتور سال 2002 و بالاتر که مجهز به سیستم های کنترل نشر آلاینده ها
-
نوع بسته بندی
-
20 لیتری پلاستیکی20 لیتری پلاستیکی20 لیتری پلاستیکی20لیتری پلاستیکی20لیتری پلاستیکی20 لیتری پلاستیکی20 لیتری پلاستیکی20 لیتری پلاستیکی20لیتری فلزی و پلاستیکی20 لیتری پلاستیکی