لیست مقایسه روغنهای موتور
روغنهای دیزلی
-
حجم محصول
-
20 لیتر20 لیتر20 لیتر20 لیتر20 لیتر20 لیتر20 لیتر20 لیتر20 لیتر20 لیتر20 لیتر
-
سطح کیفیت
-
ACEA E9/E7/E6/E4 API CJ-4CDCI-4/CH-4/SLCI-4/CF/SLAPI CI-4API CJ-4/ API SNAPI CH-4/CG-4/CF-4API CH-4CJ-4ACEA E9 API CJ-4/SN API CK-4API CD
-
گریدیا درجه گرانروی SAE
-
10W405010w4015W4010W4015W40 10W-4020w5020w5015W4015W4050
-
انتخاب پایه روغن
-
تمام سنتتیک یا FULL Syntheticتمام سنتتیک یا FULL Syntheticنیمه سنتتیک یاSEMI Syntheticنیمه سنتتیک یاSEMI Syntheticنیمه سنتتیک یاSEMI Syntheticپارافینیک یا معدنیتمام سنتتیک یا FULL Synthetic
-
مشخصات محصول
-
بهران توربو E VI توسط شرکت MAN آلمان تأیید شده است. این محصول با استفاده از روغن پایه سینتتیک و مواد افزودنی مرغوب تولید شده است.پارس اروند ديزل، روغن موتوري ديزلي است که با استفاده از روغن پايههاي معدني با کيفيت مطلوب و مواد افزودني مرغوب جهت استفاده در موتورهاي ديزلي سنگين و نيمه سنگين مطابق با سطح کارايي API CD تولایرانول یورودیزل با استفاده از روغن پایه تمام سنتتیک و مواد افزودنی مرغوب، جهت مصرف در موتورهای دیزلی سنگین مطابق با استاندارد سطح آلایندگی یورو 5 و پایین ترپارس سوپر پايدار پارس سوپر پایدار، روغن موتور چند درجه اي (مالتي گريد) است که با بهر ه گیری از روغن پایه سنتزی بسیار مرغوب و مواد افزودنی ویژه برای استفاده در کلیه خودروهای دیزلی پيشرفته مطابق با سطح کاراییبهران توربو EIII، روغن موتور دیزلی مرغوب نیمه سینتتیک استبهران اولترا توربو دیزل 15W-40، بهران اولترا توربو دیزل روغن موتور دیزلی نيمه سينتتیک بسیار مرغوب استبهران توربو شارژ، روغن موتور دیزلی مرغوب با پایه معدنی استپارس پایدار، روغن موتور چند درجه اي (مالتي گريد) است كه با بهرهگيري از روغن پایه مرغوب و مواد افزودنی برای استفاده در موتورهای دیزلي و مطابق با سطح کارایی API CH- 4/CG-4/CF-4 توليد گرديده پارس پايداررانول Power با استفــاده از روغن پایهی گزينش شده و مواد افزودني مرغوب، جهت مصرف در بالاترین مدلهاي موتورهای دیزلی سنگین به منظور استفاده در تمامی فصول و شرایط آب و هوایی تولید گردیدهاست.بهران اولتیما توربو دیزل، روغن موتور دیزلی تمام سينتتیک بسیار مرغوب است که بالاترین سطح کیفیت جهانی روغن های موتور دیزلی استایرانول D-7000 با استفاده از روغن پایه پارافینیک حاصل از پالایش برشی از نفت خام و مواد افزودنی مناسب جهت مصرف در موتورهای دیزلی سنگین بمنظور استفاده در شرایط آب و هوایی ایران تولید گردیده است
-
مزایای محصول
-
محافظت از قطعات موتور در برابر سایش قدرت بالا در کنترل دوده و ذرات ناشی از احتراق ( قدرت پاک کنندگی و پراکنده سازی عالی ) پایداری عالی در برابر کاهش گرانروی در کارکردهای طولانی ( پایداری عالی ) مقاومت عالی در برابر اکسیداسیون در شرایط دمایی بالا تاثیر بر کاهش مصرف سوخت سازگاری با سیستم های کنترل نشر آلاینده هاپايداري حرارتي و اکسيداسيون بسيار خوب خاصيت مطلوب پاککنندگي و معلقکنندگي ذرات داراي سياليت مناسب در دماهاي پايين (زمستان) به ويژه در لحظه استارت قليائيت مناسب جهت جلوگيري از بروز اثرات نامطلوب ناشي از اسيدهاي حاصل احتراق خاصيت ضد سايش و ممانعت از خوردگي قطعات موتورخنثی کننده اسیدهای حاصل از اکسیداسیون و احتراق جهت جلوگیری از خوردگی قطعات موتور قابلیت پاککنندگی قوی دوده، جهت کاهش رسوبات ناشی از احتراق و اکسیداسیون خاصیت ضد اکسیداسیون و پایداری حرارتی ممتاز دارای مشخصات استانداردACEA: E7 (انجمن تولیدکنندگان خودرو اروپا) و API CI-4 برای موتورهای دیزلی سنگین کارایی عالی در موتور های مجهز به فن آوری پیشرفته EGR وSCR جهت کاهش آلاینده های خاص دارای مواد ضد سائیدگی جهت کنترل فرسایش قطعات موتور· سازگار با محيط زيست · عملكرد طولاني · محافظت عالي از موتور در برابر سايش پايداري اكسيداسيون و حرارتي بسيار عالي · خاصيت حفظ گرانروي روغن در دماهاي عملياتي بالا · قابليت بالا در پاك كنندگي و معلق كنندگي ذرات در موتور · قابليت روانكاري عالي قطعات به ويژه در دماهاي پايين و زمان استارت زدن · قابليت انتقال حرارت عالي · افزايش راندمان موتور و كاهش مصرف سوختمقاومت عالی در برابر اکسیداسیون در شرایط دمایی بالا و در نتیجه کاهش تولید رسوب و لجن قدرت بالا در کنترل دوده و ذرات ناشی از احتراق ( قدرت پاک کنندگی و پراکنده سازی عالیسازگاری با سیستم های کنترل نشر آلاینده ها مقاومت عالی در برابر اکسیداسیون در شرایط دمایی بالا جلوگیری از تشکیل رسوب بر روی پیستون محافظت از قطعات موتور در برابر سایش پایداری عالی در برابر کاهش گرانروی در کارکرد های طولانی ( پایداری برشی عالی ) قدرت بالا در کنترل دوده و ذرات ناشی از احتراق ( قدرت پاک کنندگی و پراکنده سازی عالی )مقاومت خوب در برابر اکسیداسیون در شرایط دمایی بالا و در نتیجه کاهش تولید رسوب و لجن قدرت بالا در کنترل دوده و ذرات ناشی از احتراق· قابليت انتقال حرارت عالي · قدرت روانكاري عالي قطعات در دماهاي پايين و در زمان استارت زدن · خاصيت حفظ گرانروي در دماي عملياتي بالا · محافظت عالي از قطعات موتور در برابر سايش · قابليت پاك كنندگي و معلق كنندگي عالي پايداري حرارتي و مقاومت عالي در برابر اكسيداسيون.طول عمر بالا در شرايط کارکرد بالا .توانایی عالی کارکرد در دماهای بسیار پایین .قدرت روانکاری یاتاقانها در دماهای پایین برای استارت زدن و کاهش تشکیل رسوب در دماهای پایین به ویژه هنگام استفاده در مسافتهای کوتاه .پاک کنندگی و معلق کنندگی عالی و کاهش دوده و رسوب از سطح موتور .حفظ گرانروی روغن در دماهای عملیاتی بالا .خاصیت عالی ضد سائیدگی و ممانعت از خوردگی قطعات موتور .قلیائیت بالا برای جلوگیری از اثرات نامطلوب ناشی از اسیدهای تولید شده بر اثر احتراق سوخت و در نتیجه افزایش عمر روغن خاصیت ضد اکسیداسیون و پایداری حرارتی عالیسازگاری با سیستم های کنترل نشر آلاینده ها محافظت از قطعات موتور در برابر سایش پایداری عالی در برابر کاهش گرانروی در کارکرد های طولانی ( پایداری عالی ) قدرت بالا در کنترل دوده و ذرات ناشی از احتراق ( قدرت پاک کنندگی و پراکنده سازی عالی ) مقاومت عالی در برابر اکسیداسیون در شرایط دمایی بالاخاصیت بالای ضد سائیدگی و ممانعت از خوردگی قطعات موتور .کاهش مصرف روغن و سوخت .خاصیت پاک کنندگی و معلق کنندگی بالا که منجر به کاهش دوده و رسوب از سطح موتور می گردد .قلیائیت بالا برای جلوگیری از اثرات نامطلوب ناشی از اسیدهای تولید شده بر اثر احتراق داخلی و در نتیجه افزایش عمر روغن .خاصیت ضد اکسیداسیون عالی و پایداری حرارتی بالا
-
موارد مصرف
-
برای خودرو های دیزلی چهارزمانه سرعت بالا مجهز به سیستم توربو شارژ با طراحی موتور سال 2010 و بالاتر که دارای استانداردهای آلایندگی Euro IV, V, VI هستندموتورهای ديزلی سنگين و نيمه سنگين ديزل ژنراتورهاي ثابت ماشينآلات راهسازی، معدنی، ساختمانی و کشاورزی موتورهاي ديزلي با تكنولوژي ساخت تا سال 1994ميلادياین محصول که مطابق با سطوح کارآیی API و ACEA تولید گردیده است، جهت مصرف در وسایل نقیله دیزلی سنگین و مدرن نظیر انواع اتوبوس، تریلر، کشنده و کامیونت دارای استاندارد آلایندگی EURO 5 و پایینترموتورهای دیزلی پيشرفته با سرعت بالا و دارای توربوشارژ و مجهز به سیستم ) EGR (Exhaust Gas Recirculation ماشین آلات راهسازی، ساختمانی، معدن، کشاورزی و دیزل های دریایی خودروهای دیزلی سنگین و نیمه سنگين که از سوختی با حداکثر /5 0 درصد وزنی گوگرد استفاده مي كنند.بهران توربو EIII توسط شرکت های MAN و Daimler AG (بنز) آلمان تأیید شده است.روانکاری خودروهای دیزل چهار زمانه سرعت بالا با طراحی موتور سال 2010 و بالاتر و میزان مجاز گوگرد سوخت آنها حداکثر 500 قسمت در میلیون است پیشنهاد می شود.برای روانکاری موتور های دیزلی چهار زمانه مدل 1998 که با دور و سرعت بالا کار می کند و دارای استاندارد Euro II هستند، توصیه می شود.موتور هاي ديزلي سوپرشارژ و توربوشارژ مطابق با سطح كارايي توصيه شده توسط سازنده جهت كاربرد در موتور تجهيزات پيشرفته معادن، راهسازي، ساختماني و كشاورزيجهت مصرف در کلیه موتورهای دیزلی، سوپرشارژ و توربوشارژ طراحي شده تا سال 2007 با کارايي بالا و تکنولوژي انتشار پايين آلايندهها در محيط زيست و سخت ترین شرایط عملیاتی در مواردی که سطوح کیفیت فو .مورد استفاده در وسایل نقلیه سنگین، تجهیزات حمل و نقل، راهسازی، ساختمانی، حفاری معادن و کشاورزی و ماشین آلات سنگین.برای روانکاری موتورهای دیزل چهار زمانه سرعت بالا با طراحی موتور سال 2017 که میزان مجاز گوگرد سوخت آنها حداکثر 500 قسمت در میلیون است، پیشنهاد می شود.جهت مصرف در موتورهای دیزلی سوپر شارژ در مواردی که سطوح کارايي فوق توسط سازنده توصیه گردیده است .مناسب جهت مصرف در ماشین آلات راه سازی و تجهیزات مورد استفاده در معادن و کشاورزی .مناسب جهت مصرف در ماشین آلات سبک و سنگین و دیزلهای ثابت ایستگاهی
-
تاییدیه ها APPROVED
-
RENAULT VI RLD-3 MAN M3477, MAN M 3271-1 MB 228.51 Cummins CES 20081 MACK EO-O Premium Plus VOLVO VDS-4 Scania Low AshEO-M PlusMack 20078/77Cummins دارای تائیدیه از مرسدس بنز آلمان و ولوو سوئد P228.3MB E7-04/E5-02/E3-96ACEA VDS-3VOLVO M3275MANScania LDF VOLVO VDS-3 Renault RXD MTU type III Mack EO-M ISIRI 13381 API CI-4 ACEA E4,E7 (MB 228.5 (Approved (MAN M3277 (Approved(Mack EO-O Premium Plus (Approved (MB 228.31 (Approved (Renault VI RLD-3 (Approved (Scania Low Ash (SAE 15W-40 (Volvo VDS-4 (Approved +MACK EO-MMB228.3 VOLVOVDS-2 MANM3275VDS-4VolvoVOLVO VDS-4.5 Cummins CES 20086 Mack EOS 4.5 MB 228.31 MAN M 3575 RENAULT RLD-4خاور، کمپرسورهای قدیمی ولوو، ماک، داف، اتوبوس 302، ماشین های راهـسازی و حفاری نظیر بیل هیـدرولیکی، بلدوزر گریدر و .... که مجاز به استفاده از این روغن هستند.
-
مناسب خودروهای
-
روانکاری خودرو های دیزل با طراحی موتور سال 2002 و بالاتر که دارای استاندارد Euro III ,IV هستند و در شرایط سخت کار می کنند،اتوبوس ها و کامیون های نسل جدید ولوو، بنز و مان طراحی شده از سال 2010 به بالاخاور، کمپرسورهای قدیمی ولوو، ماک، داف، اتوبوس 302، ماشین های راهـسازی و حفاری نظیر بیل هیـدرولیکی، بلدوزر گریدر و .... که مجاز به استفاده از این روغن هستند.
-
نوع بسته بندی
-
20 لیتری پلاستیکی20 لیتری پلاستیکیسطل 20 لیتری پلاستیکی20لیتری پلاستیکی20 لیتری پلاستیکی20لیتری پلاستیکی20 لیتری پلاستیکی20 لیتری پلاستیکی20 لیتری پلاستیکی