لیست مقایسه روغنهای موتور
روغنهای دیزلی
-
حجم محصول
-
20 لیتر20 لیتر20 لیتر20 لیتر20 لیتر20 لیتر20 لیتر20 لیتر20 لیتر20 لیتر
-
سطح کیفیت
-
CDAPI CDAPI CI-4CI-4/CH-4/SLAPI CDACEA E9 API CJ-4/SN API CK-4CI-4/CF/SLCJ-4API CH-4/CG-4/CF-4API CJ-4/ API SNAPI CD
-
گریدیا درجه گرانروی SAE
-
25W505010W4010w404015W4025W5015W4015W4015W40 10W-4040
-
انتخاب پایه روغن
-
نیمه سنتتیک یاSEMI Syntheticتمام سنتتیک یا FULL Syntheticتمام سنتتیک یا FULL Syntheticنیمه سنتتیک یاSEMI Syntheticنیمه سنتتیک یاSEMI Synthetic
-
مشخصات محصول
-
ایرانول سوما با استفاده از روغن پایه پارافینیک حاصل از پالایش برشی از نفت خام با شاخص گرانروی بالا و انجام فرآیند پالایش با هیدروژن (Hydro finishing)ایرانول D-7000 با استفاده از روغن پایه پارافینیک حاصل از پالایش برشی از نفت خام و مواد افزودنی مناسب جهت مصرف در موتورهای دیزلی سنگین بمنظور استفاده در شرایط آب و هوایی ایران تولید گردیده استبهران توربو EIII، روغن موتور دیزلی مرغوب نیمه سینتتیک استایرانول یورودیزل با استفاده از روغن پایه تمام سنتتیک و مواد افزودنی مرغوب، جهت مصرف در موتورهای دیزلی سنگین مطابق با استاندارد سطح آلایندگی یورو 5 و پایین تربهران کویر، روغن موتور دیزلی تک درجه ای با پایه معدنی استبهران اولتیما توربو دیزل، روغن موتور دیزلی تمام سينتتیک بسیار مرغوب است که بالاترین سطح کیفیت جهانی روغن های موتور دیزلی استایرانول Top Engine با استفــاده از روغن پایهی گزينش شده و مواد افزودنی بسيار مرغوب، جهت مصرف در جديدترين مدلهاي موتورهای دیزلی سنگین به منظور استفاده در تمامی فصول و شرایط آب و هوایی ایرانرانول Power با استفــاده از روغن پایهی گزينش شده و مواد افزودني مرغوب، جهت مصرف در بالاترین مدلهاي موتورهای دیزلی سنگین به منظور استفاده در تمامی فصول و شرایط آب و هوایی تولید گردیدهاست.بهران توربو دیزل، روغن موتور ديزلی مرغوب است كه در انواع نيمه سينتتیک و معدنیبهران اولترا توربو دیزل 15W-40، بهران اولترا توربو دیزل روغن موتور دیزلی نيمه سينتتیک بسیار مرغوب استبهران شهاب، روغن موتور تک درجه ای مرغوب با پایه معدنی است
-
مزایای محصول
-
.قابل استفاده در تمام فصول .حفظ گرانروی روغن در دماهای عملیاتی بالا .خاصیت ضد اکسیداسیون و پایداری حرارتی عالی .قلیائیت مناسب برای جلوگیری از اثرات نامطلوب ناشی از اسیدهای تولید شده بر اثر احتراق سوخت و در نتیجه افزایش عمر روغن .پاک کنندگی و معلق کنندگی عالی و کاهش دوده و رسوب از سطح موتور خاصیت عالی ضد سائیدگی و ممانعت از خوردگی قطعات موتور. .کاهش مصرف سوختخاصیت بالای ضد سائیدگی و ممانعت از خوردگی قطعات موتور .کاهش مصرف روغن و سوخت .خاصیت پاک کنندگی و معلق کنندگی بالا که منجر به کاهش دوده و رسوب از سطح موتور می گردد .قلیائیت بالا برای جلوگیری از اثرات نامطلوب ناشی از اسیدهای تولید شده بر اثر احتراق داخلی و در نتیجه افزایش عمر روغن .خاصیت ضد اکسیداسیون عالی و پایداری حرارتی بالامقاومت عالی در برابر اکسیداسیون در شرایط دمایی بالا و در نتیجه کاهش تولید رسوب و لجن قدرت بالا در کنترل دوده و ذرات ناشی از احتراق ( قدرت پاک کنندگی و پراکنده سازی عالیخنثی کننده اسیدهای حاصل از اکسیداسیون و احتراق جهت جلوگیری از خوردگی قطعات موتور قابلیت پاککنندگی قوی دوده، جهت کاهش رسوبات ناشی از احتراق و اکسیداسیون خاصیت ضد اکسیداسیون و پایداری حرارتی ممتاز دارای مشخصات استانداردACEA: E7 (انجمن تولیدکنندگان خودرو اروپا) و API CI-4 برای موتورهای دیزلی سنگین کارایی عالی در موتور های مجهز به فن آوری پیشرفته EGR وSCR جهت کاهش آلاینده های خاص دارای مواد ضد سائیدگی جهت کنترل فرسایش قطعات موتوراین محصول با استفاده از روغن پایه معدنی و مواد افزودنی مرغوب، تهیه می شود.سازگاری با سیستم های کنترل نشر آلاینده ها محافظت از قطعات موتور در برابر سایش پایداری عالی در برابر کاهش گرانروی در کارکرد های طولانی ( پایداری عالی ) قدرت بالا در کنترل دوده و ذرات ناشی از احتراق ( قدرت پاک کنندگی و پراکنده سازی عالی ) مقاومت عالی در برابر اکسیداسیون در شرایط دمایی بالا.طول عمر بالا در شرايط کارکرد سخت .قدرت روانکاری یاتاقان¬ها در دماهای پایین برای استارت زدن و کاهش تشکیل رسوب در دماهای پایین به ویژه هنگام استفاده در مسافت¬های کوتاه .پاک¬کنندگی و معلق کنندگی عالی و کاهش دوده و رسوب از سطح موتور .خاصیت عالی ضد سائیدگی و ممانعت از خوردگی قطعات موتور .حفظ گرانروی روغن در دماهای عملیاتی بالا .قلیائیت بالا برای جلوگیری از اثرات نامطلوب ناشی از اسیدهای تولید شده بر اثر احتراق سوخت و در نتیجه افزایش عمر روغن خاصیت ضد اکسیداسیون و پایداری حرارتی عالی.طول عمر بالا در شرايط کارکرد بالا .توانایی عالی کارکرد در دماهای بسیار پایین .قدرت روانکاری یاتاقانها در دماهای پایین برای استارت زدن و کاهش تشکیل رسوب در دماهای پایین به ویژه هنگام استفاده در مسافتهای کوتاه .پاک کنندگی و معلق کنندگی عالی و کاهش دوده و رسوب از سطح موتور .حفظ گرانروی روغن در دماهای عملیاتی بالا .خاصیت عالی ضد سائیدگی و ممانعت از خوردگی قطعات موتور .قلیائیت بالا برای جلوگیری از اثرات نامطلوب ناشی از اسیدهای تولید شده بر اثر احتراق سوخت و در نتیجه افزایش عمر روغن خاصیت ضد اکسیداسیون و پایداری حرارتی عالیمقاومت خوب در برابر اکسیداسیون در شرایط دمایی بالا قدرت بالا در کنترل دوده و ذرات ناشی از احتراق ( قدرت پاک کنندگی و پراکنده سازی عالی ) پایداری عالی در برابر کاهش گرانروی در کارکردهای طولانیسازگاری با سیستم های کنترل نشر آلاینده ها مقاومت عالی در برابر اکسیداسیون در شرایط دمایی بالا جلوگیری از تشکیل رسوب بر روی پیستون محافظت از قطعات موتور در برابر سایش پایداری عالی در برابر کاهش گرانروی در کارکرد های طولانی ( پایداری برشی عالی ) قدرت بالا در کنترل دوده و ذرات ناشی از احتراق ( قدرت پاک کنندگی و پراکنده سازی عالی )این محصول با استفاده از روغن پایه معدنی و مواد افزودنی مرغوب، تهیه می شود.
-
موارد مصرف
-
.مورد استفاده در تجهیزات راهسازی ، ساختمانی ، حفاری معادن و کشاورزی .براي ماشین آلات سبک و سنگین ديزلي و موتورهاي بنزيني جهت مصرف در کلیه موتورهای دیزلی چهار زمانه ، سوپر شارژ و توربوشارژ وموتورهای بنزینی در مواردیکه سطوح کارايي فوق توسط سازنده توصیه گردیده است.جهت مصرف در موتورهای دیزلی سوپر شارژ در مواردی که سطوح کارايي فوق توسط سازنده توصیه گردیده است .مناسب جهت مصرف در ماشین آلات راه سازی و تجهیزات مورد استفاده در معادن و کشاورزی .مناسب جهت مصرف در ماشین آلات سبک و سنگین و دیزلهای ثابت ایستگاهیبهران توربو EIII توسط شرکت های MAN و Daimler AG (بنز) آلمان تأیید شده است.این محصول که مطابق با سطوح کارآیی API و ACEA تولید گردیده است، جهت مصرف در وسایل نقیله دیزلی سنگین و مدرن نظیر انواع اتوبوس، تریلر، کشنده و کامیونت دارای استاندارد آلایندگی EURO 5 و پایینترروانکاری موتور های دیزلی غير سوپر شارژ است که در شرايط عملیاتی متوسط تا سخت کار می کند.برای روانکاری موتورهای دیزل چهار زمانه سرعت بالا با طراحی موتور سال 2017 که میزان مجاز گوگرد سوخت آنها حداکثر 500 قسمت در میلیون است، پیشنهاد می شود..مورد استفاده در تجهیزات راهسازی ، ساختمانی ، حفاری معادن و کشاورزی و ماشين آلات سنگين. جهت مصرف در کلیه موتورهای دیزلی چهار زمانه ، سوپر شارژ و توربوشارژ طراحي شده تا سال 2007 ميلادي، با کارايي بالا و تکنولوژي انتشار پايين آلاينده¬ها در محيط زيست و مواردیکه سطوح کیفیت فوق توصیهجهت مصرف در کلیه موتورهای دیزلی، سوپرشارژ و توربوشارژ طراحي شده تا سال 2007 با کارايي بالا و تکنولوژي انتشار پايين آلايندهها در محيط زيست و سخت ترین شرایط عملیاتی در مواردی که سطوح کیفیت فو .مورد استفاده در وسایل نقلیه سنگین، تجهیزات حمل و نقل، راهسازی، ساختمانی، حفاری معادن و کشاورزی و ماشین آلات سنگین.روانكاری موتور های دیزلی چهار زمانه مدل 1998 که با دور و سرعت بالا کار می کند و دارای استاندارد Euro IIروانکاری خودروهای دیزل چهار زمانه سرعت بالا با طراحی موتور سال 2010 و بالاتر و میزان مجاز گوگرد سوخت آنها حداکثر 500 قسمت در میلیون است پیشنهاد می شود.برای روانکاری موتور های دیزلی چهار زمانه سوپر شارژ و توربو شارژ مناسب است.
-
تاییدیه ها APPROVED
-
خاور، کمپرسورهای قدیمی ولوو، ماک، داف، اتوبوس 302، ماشین های راهـسازی و حفاری نظیر بیل هیـدرولیکی، بلدوزر گریدر و .... که مجاز به استفاده از این روغن هستند.Scania LDF VOLVO VDS-3 Renault RXD MTU type III Mack EO-M ISIRI 13381 API CI-4 ACEA E4,E7 (MB 228.5 (Approved (MAN M3277 (ApprovedVOLVO VDS-4.5 Cummins CES 20086 Mack EOS 4.5 MB 228.31 MAN M 3575 RENAULT RLD-4A3 , B3 , B4, E7ACEA p228.3MB VDS-3Volvo CI-4/CF/SLAPI 3275MAN 13381ISIRIVDS-4VolvoMAN M3275 API CH-4/CG-4/CF-4 ACEA E3 ISSUE 2 ACEA B3 (Volvo VDS-2 (Approved (MB 228.3 (Approved ISIRI 11380(Mack EO-O Premium Plus (Approved (MB 228.31 (Approved (Renault VI RLD-3 (Approved (Scania Low Ash (SAE 15W-40 (Volvo VDS-4 (Approved +MACK EO-M
-
مناسب خودروهای
-
مناسب جهت مصرف در موتورهای دیزلی سنگین بمنظور استفاده در تمامی فصول و شرایط آب و هوایی تولید گردیده است.خاور، کمپرسورهای قدیمی ولوو، ماک، داف، اتوبوس 302، ماشین های راهـسازی و حفاری نظیر بیل هیـدرولیکی، بلدوزر گریدر و .... که مجاز به استفاده از این روغن هستند.روانکاری خودرو های دیزل با طراحی موتور سال 2002 و بالاتر که دارای استاندارد Euro III ,IV هستند و در شرایط سخت کار می کنند،اتوبوس ها و کامیون های مان، ولوو، بنز،اسکانیا و KING LONG طراحی شده از سال 2007 به بالااتوبوس ها و کامیون های نسل جدید ولوو، بنز و مان طراحی شده از سال 2010 به بالابهران توربو دیزل توسط گروه VOLVO سوئد و Daimler AG ( بنز ) آلمان تأیید شده است.
-
نوع بسته بندی
-
20 لیتری پلاستیکی20 لیتری پلاستیکی20لیتری پلاستیکیسطل 20 لیتری پلاستیکی20لیتری فلزی و پلاستیکی20 لیتری پلاستیکی20 لیتری پلاستیکی20 لیتری پلاستیکی20لیتری پلاستیکی20 لیتری پلاستیکی20 لیتری فلزی و پلاستیکی