لیست مقایسه روغنهای موتور
روغنهای دیزلی
-
حجم محصول
-
20 لیتر20 لیتر20 لیتر20 لیتر20 لیتر20 لیتر20 لیتر20 لیتر20 لیتر20 لیتر20 لیتر
-
سطح کیفیت
-
CI-4/CH-4/SLAPI CDAPI CI-4CI-4/CF/SLCI-4/CF/SLAPI CH-4API CH-4API CDCDAPI CI-4/CH-4/CG-4/CF-4/CF/SLCF-4/CF/SJ
-
گریدیا درجه گرانروی SAE
-
10w404010W4025W5015W4020W5015W405025W5015W4025W50
-
انتخاب پایه روغن
-
تمام سنتتیک یا FULL Syntheticنیمه سنتتیک یاSEMI Syntheticنیمه سنتتیک یاSEMI Syntheticپارافینیک یا معدنیMineral-basedنیمه سنتتیک یاSEMI Synthetic
-
مشخصات محصول
-
ایرانول یورودیزل با استفاده از روغن پایه تمام سنتتیک و مواد افزودنی مرغوب، جهت مصرف در موتورهای دیزلی سنگین مطابق با استاندارد سطح آلایندگی یورو 5 و پایین تربهران کویر، روغن موتور دیزلی تک درجه ای با پایه معدنی استبهران توربو EIII، روغن موتور دیزلی مرغوب نیمه سینتتیک استایرانول Top Engine با استفــاده از روغن پایهی گزينش شده و مواد افزودنی بسيار مرغوب، جهت مصرف در جديدترين مدلهاي موتورهای دیزلی سنگین به منظور استفاده در تمامی فصول و شرایط آب و هوایی ایرانپارس سوپر پايدار پارس سوپر پایدار، روغن موتور چند درجه اي (مالتي گريد) است که با بهر ه گیری از روغن پایه سنتزی بسیار مرغوب و مواد افزودنی ویژه برای استفاده در کلیه خودروهای دیزلی پيشرفته مطابق با سطح کاراییایرانول D-17000 plus با استفاده از روغن پایه پارافینیک حاصل از پالایش برشی از نفت خام با شاخص گرانروی بالاپارس پایدار، روغن موتور چند درجه اي (مالتي گريد) است كه با بهرهگيري از روغن پایه مرغوب و مواد افزودنی برای استفاده در موتورهای دیزلي و مطابق با سطح کارایی API CH- 4/CG-4/CF-4 توليد گرديدهایرانول D-7000 با استفاده از روغن پایه پارافینیک حاصل از پالایش برشی از نفت خام و مواد افزودنی مناسب جهت مصرف در موتورهای دیزلی سنگین بمنظور استفاده در شرایط آب و هوایی ایران تولید گردیده استایرانول سوما با استفاده از روغن پایه پارافینیک حاصل از پالایش برشی از نفت خام با شاخص گرانروی بالا و انجام فرآیند پالایش با هیدروژن (Hydro finishing)بهران سوپر توربو دیزل، روغن موتور دیزلی نیمه سینتتیک مرغوب استایرانول D-9000 PLUS با استفاده از روغن پایه پارافینیک حاصل از پالایش برشی از نفت خام با شاخص گرانروی بالا و انجام فرآیند هیدروژناسیون (Hydro finishing) و مواد افزودنی مناسب جهت مصرف در موتوره
-
مزایای محصول
-
خنثی کننده اسیدهای حاصل از اکسیداسیون و احتراق جهت جلوگیری از خوردگی قطعات موتور قابلیت پاککنندگی قوی دوده، جهت کاهش رسوبات ناشی از احتراق و اکسیداسیون خاصیت ضد اکسیداسیون و پایداری حرارتی ممتاز دارای مشخصات استانداردACEA: E7 (انجمن تولیدکنندگان خودرو اروپا) و API CI-4 برای موتورهای دیزلی سنگین کارایی عالی در موتور های مجهز به فن آوری پیشرفته EGR وSCR جهت کاهش آلاینده های خاص دارای مواد ضد سائیدگی جهت کنترل فرسایش قطعات موتوراین محصول با استفاده از روغن پایه معدنی و مواد افزودنی مرغوب، تهیه می شود.مقاومت عالی در برابر اکسیداسیون در شرایط دمایی بالا و در نتیجه کاهش تولید رسوب و لجن قدرت بالا در کنترل دوده و ذرات ناشی از احتراق ( قدرت پاک کنندگی و پراکنده سازی عالی.طول عمر بالا در شرايط کارکرد سخت .قدرت روانکاری یاتاقان¬ها در دماهای پایین برای استارت زدن و کاهش تشکیل رسوب در دماهای پایین به ویژه هنگام استفاده در مسافت¬های کوتاه .پاک¬کنندگی و معلق کنندگی عالی و کاهش دوده و رسوب از سطح موتور .خاصیت عالی ضد سائیدگی و ممانعت از خوردگی قطعات موتور .حفظ گرانروی روغن در دماهای عملیاتی بالا .قلیائیت بالا برای جلوگیری از اثرات نامطلوب ناشی از اسیدهای تولید شده بر اثر احتراق سوخت و در نتیجه افزایش عمر روغن خاصیت ضد اکسیداسیون و پایداری حرارتی عالی· سازگار با محيط زيست · عملكرد طولاني · محافظت عالي از موتور در برابر سايش پايداري اكسيداسيون و حرارتي بسيار عالي · خاصيت حفظ گرانروي روغن در دماهاي عملياتي بالا · قابليت بالا در پاك كنندگي و معلق كنندگي ذرات در موتور · قابليت روانكاري عالي قطعات به ويژه در دماهاي پايين و زمان استارت زدن · قابليت انتقال حرارت عالي · افزايش راندمان موتور و كاهش مصرف سوختخاصیت عالی ضد سائیدگی و ممانعت از خوردگی قطعات موتور خاصیت ضد اکسیداسیون و پایداری حرارتی عالی قلیائیت بالا برای جلوگیری از اثرات نامطلوب ناشی از اسیدهای تولید شده بر اثر احتراق سوخت و در نتیجه افزایش عمر روغن روغن موتور دیزلی با کارایی عالی قدرت روانکاری یاتاقانها دردماهای پایین استارت زدن و کاهش تشکیل رسوب در دماهای پایین به ویژه به هنگام استفاده درمسافت های کوتاه مناسب جهت استفاده در موتور دیزلی لنج های دریایی با سرعت بالا کاهش مصرف سوخت پاک کنندگی و معلق کنندگی عالی و کاهش دوده و رسوب از سطح موتور حفظ گرانروی روغن در دماهای عملیاتی بالا· قابليت انتقال حرارت عالي · قابليت پاك كنندگي و معلق كنندگي عالي · قدرت روانكاري عالي قطعات در دماهاي پايين و در زمان استارت زدن · محافظت عالي از قطعات موتور در برابر سايش پايداري حرارتي و مقاومت عالي در برابر اكسيداسيون · خاصيت حفظ گرانروي در دماي عملياتي بالاخاصیت بالای ضد سائیدگی و ممانعت از خوردگی قطعات موتور .کاهش مصرف روغن و سوخت .خاصیت پاک کنندگی و معلق کنندگی بالا که منجر به کاهش دوده و رسوب از سطح موتور می گردد .قلیائیت بالا برای جلوگیری از اثرات نامطلوب ناشی از اسیدهای تولید شده بر اثر احتراق داخلی و در نتیجه افزایش عمر روغن .خاصیت ضد اکسیداسیون عالی و پایداری حرارتی بالا.قابل استفاده در تمام فصول .حفظ گرانروی روغن در دماهای عملیاتی بالا .خاصیت ضد اکسیداسیون و پایداری حرارتی عالی .قلیائیت مناسب برای جلوگیری از اثرات نامطلوب ناشی از اسیدهای تولید شده بر اثر احتراق سوخت و در نتیجه افزایش عمر روغن .پاک کنندگی و معلق کنندگی عالی و کاهش دوده و رسوب از سطح موتور خاصیت عالی ضد سائیدگی و ممانعت از خوردگی قطعات موتور. .کاهش مصرف سوختمقاومت عالی در برابر اکسیداسیون در شرایط دمایی بالا و در نتیجه کاهش تولید رسوب و لجن قدرت بالا در کنترل دوده و ذرات ناشی از احتراق ( قدرت پاک کنندگی و پراکنده سازی عالی ) پایداری عالی در براحفظ گرانروی روغن در دماهای عملیاتی بالا قدرت روانکاری یاتاقانها دردماهای پایین استارت زدن و کاهش تشکیل رسوب در دماهای پایین به ویژه به هنگام استفاده درمسافت های کوتاه خاصیت ضد اکسیداسیون و پایداری حرارتی عالی پاک کنندگی و معلق کنندگی عالی و کاهش دوده و رسوب از سطح موتور قلیائیت بالا برای جلوگیری از اثرات نامطلوب ناشی از اسیدهای تولید شده بر اثر احتراق سوخت و در نتیجه افزایش عمر روغن مناسب جهت استفاده در موتور دیزلی لنج های دریایی خاصیت عالی ضد سائیدگی و ممانعت از خوردگی قطعات موتور قابل استفاده در تمام فصول کاهش مصرف سوخت
-
موارد مصرف
-
این محصول که مطابق با سطوح کارآیی API و ACEA تولید گردیده است، جهت مصرف در وسایل نقیله دیزلی سنگین و مدرن نظیر انواع اتوبوس، تریلر، کشنده و کامیونت دارای استاندارد آلایندگی EURO 5 و پایینترروانکاری موتور های دیزلی غير سوپر شارژ است که در شرايط عملیاتی متوسط تا سخت کار می کند.بهران توربو EIII توسط شرکت های MAN و Daimler AG (بنز) آلمان تأیید شده است..مورد استفاده در تجهیزات راهسازی ، ساختمانی ، حفاری معادن و کشاورزی و ماشين آلات سنگين. جهت مصرف در کلیه موتورهای دیزلی چهار زمانه ، سوپر شارژ و توربوشارژ طراحي شده تا سال 2007 ميلادي، با کارايي بالا و تکنولوژي انتشار پايين آلاينده¬ها در محيط زيست و مواردیکه سطوح کیفیت فوق توصیهموتورهای دیزلی پيشرفته با سرعت بالا و دارای توربوشارژ و مجهز به سیستم ) EGR (Exhaust Gas Recirculation ماشین آلات راهسازی، ساختمانی، معدن، کشاورزی و دیزل های دریایی خودروهای دیزلی سنگین و نیمه سنگين که از سوختی با حداکثر /5 0 درصد وزنی گوگرد استفاده مي كنند.جهت مصرف در کلیه موتورهای دیزلی چهار زمانه ، سوپر شارژ و توربوشارژ در مواردیکه سطوح کیفیت فوق توصیه گردیده است .مورد استفاده در تجهیزات راهسازی ، ساختمانی ، حفاری معادن و کشاورزی و ماشین آلات سنگینموتور هاي ديزلي سوپرشارژ و توربوشارژ مطابق با سطح كارايي توصيه شده توسط سازنده جهت كاربرد در موتور تجهيزات پيشرفته معادن، راهسازي، ساختماني و كشاورزيجهت مصرف در موتورهای دیزلی سوپر شارژ در مواردی که سطوح کارايي فوق توسط سازنده توصیه گردیده است .مناسب جهت مصرف در ماشین آلات راه سازی و تجهیزات مورد استفاده در معادن و کشاورزی .مناسب جهت مصرف در ماشین آلات سبک و سنگین و دیزلهای ثابت ایستگاهی.مورد استفاده در تجهیزات راهسازی ، ساختمانی ، حفاری معادن و کشاورزی .براي ماشین آلات سبک و سنگین ديزلي و موتورهاي بنزيني جهت مصرف در کلیه موتورهای دیزلی چهار زمانه ، سوپر شارژ و توربوشارژ وموتورهای بنزینی در مواردیکه سطوح کارايي فوق توسط سازنده توصیه گردیده است.بهران سوپر توربو دیزل توسط گروه VOLVO سوئد و شرکت های MAN و Daimler AG (بنز) آلمان تأیید شده است.هت مصرف در کلیه موتورهای دیزلی چهار زمانه ، سوپر شارژ و توربوشارژ وموتورهای بنزینی در مواردیکه سطوح کارايي فوق توسط سازنده توصیه گردیده است.مورد استفاده در تجهیزات راهسازی ، ساختمانی ، حفاری
-
تاییدیه ها APPROVED
-
Scania LDF VOLVO VDS-3 Renault RXD MTU type III Mack EO-M ISIRI 13381 API CI-4 ACEA E4,E7 (MB 228.5 (Approved (MAN M3277 (ApprovedA3 , B3 , B4, E7ACEA p228.3MB VDS-3Volvo CI-4/CF/SLAPI 3275MAN 13381ISIRIEO-M PlusMack 20078/77Cummins دارای تائیدیه از مرسدس بنز آلمان و ولوو سوئد P228.3MB E7-04/E5-02/E3-96ACEA VDS-3VOLVO M3275MAN11380ISIRI VDS-2VolvoVOLVOVDS-2 MANM3275 MB228.3خاور، کمپرسورهای قدیمی ولوو، ماک، داف، اتوبوس 302، ماشین های راهـسازی و حفاری نظیر بیل هیـدرولیکی، بلدوزر گریدر و .... که مجاز به استفاده از این روغن هستند.MAN M3275 MTU type -II ACEA E7 (Mack EO-N (Approved (MB 228.3 (Approved (Renault VI RLD-2 (Approved (Volvo VDS-3 (Approved228.0 , 228.1MB A2-96, B2-98, E2-96ACEA VDSVOLVO 11378,11379ISIRI
-
مناسب خودروهای
-
روانکاری خودرو های دیزل با طراحی موتور سال 2002 و بالاتر که دارای استاندارد Euro III ,IV هستند و در شرایط سخت کار می کنند،اتوبوس ها و کامیون های مان، ولوو، بنز،اسکانیا و KING LONG طراحی شده از سال 2007 به بالاانواع اتوبوس،مینی بوس و کامیون های بنز اکتروس و اکسور، اتوبوس های شهاب، ولووFM,NH,FH،کامیونت های ایسوزو، اتوبوس های 1312B, OM457LA، مگاترانس،HOWO، انواع کمپرسی و کشنده، ماشین های کشاورزی، عملخاور، کمپرسورهای قدیمی ولوو، ماک، داف، اتوبوس 302، ماشین های راهـسازی و حفاری نظیر بیل هیـدرولیکی، بلدوزر گریدر و .... که مجاز به استفاده از این روغن هستند.مناسب جهت مصرف در موتورهای دیزلی سنگین بمنظور استفاده در تمامی فصول و شرایط آب و هوایی تولید گردیده است.برای روانکاری خودرو های دیزل چهار زمانه سرعت بالا با طراحی موتور سال 2002 و بالاتر که مجهز به سیستم های کنترل نشر آلاینده هااتوبوس های 137R,457، ولوو F12,NL،کامیونت های سایپا دیزل ، مینی بوس IVECO، ماشین های راهسازی نظیر بلدوزر و گریدر و .... که مجاز به استفاده از این روغن هستند.
-
نوع بسته بندی
-
سطل 20 لیتری پلاستیکی20لیتری فلزی و پلاستیکی20لیتری پلاستیکی20 لیتری پلاستیکی.بشکه فلزی 208 لیتری سطل 20 لیتری پلاستيکي20 لیتری پلاستیکی20 لیتری پلاستیکی20 لیتری پلاستیکی20 لیتری پلاستیکی