لیست مقایسه روغنهای موتور
روغنهای دیزلی
-
حجم محصول
-
20 لیتر20 لیتر20 لیتر20 لیتر20 لیتر20 لیتر20 لیتر20 لیتر20 لیتر20 لیتر20 لیتر20 لیتر20 لیتر
-
سطح کیفیت
-
CI-4/CH-4/SLAPI CDAPI CI-4CI-4/CF/SLAPI CH-4/CG-4/CF-4API CDAPI CH-4CDAPI CJ-4/ API SNAPI CDAPI CI-4/CH-4/CG-4/CF-4/CF/SLCI-4/CF/SLACEA E9/E7/E6/E4 API CJ-4
-
گریدیا درجه گرانروی SAE
-
10w404010W4025W5015W4025W5015W405015W40 10W-405015W4015W4010W40
-
انتخاب پایه روغن
-
تمام سنتتیک یا FULL Syntheticنیمه سنتتیک یاSEMI Syntheticنیمه سنتتیک یاSEMI Syntheticنیمه سنتتیک یاSEMI Syntheticنیمه سنتتیک یاSEMI Syntheticنیمه سنتتیک یاSEMI Syntheticتمام سنتتیک یا FULL Synthetic
-
مشخصات محصول
-
ایرانول یورودیزل با استفاده از روغن پایه تمام سنتتیک و مواد افزودنی مرغوب، جهت مصرف در موتورهای دیزلی سنگین مطابق با استاندارد سطح آلایندگی یورو 5 و پایین تربهران کویر، روغن موتور دیزلی تک درجه ای با پایه معدنی استبهران توربو EIII، روغن موتور دیزلی مرغوب نیمه سینتتیک استایرانول Top Engine با استفــاده از روغن پایهی گزينش شده و مواد افزودنی بسيار مرغوب، جهت مصرف در جديدترين مدلهاي موتورهای دیزلی سنگین به منظور استفاده در تمامی فصول و شرایط آب و هوایی ایرانبهران توربو دیزل، روغن موتور ديزلی مرغوب است كه در انواع نيمه سينتتیک و معدنیبهران صحرا، روغن موتور ديزلی چند درجه ای با پایه معدنی استپارس پایدار، روغن موتور چند درجه اي (مالتي گريد) است كه با بهرهگيري از روغن پایه مرغوب و مواد افزودنی برای استفاده در موتورهای دیزلي و مطابق با سطح کارایی API CH- 4/CG-4/CF-4 توليد گرديدهپارس اروند ديزل، روغن موتوري ديزلي است که با استفاده از روغن پايههاي معدني با کيفيت مطلوب و مواد افزودني مرغوب جهت استفاده در موتورهاي ديزلي سنگين و نيمه سنگين مطابق با سطح کارايي API CD تولبهران اولترا توربو دیزل 15W-40، بهران اولترا توربو دیزل روغن موتور دیزلی نيمه سينتتیک بسیار مرغوب استایرانول D-7000 با استفاده از روغن پایه پارافینیک حاصل از پالایش برشی از نفت خام و مواد افزودنی مناسب جهت مصرف در موتورهای دیزلی سنگین بمنظور استفاده در شرایط آب و هوایی ایران تولید گردیده استبهران سوپر توربو دیزل، روغن موتور دیزلی نیمه سینتتیک مرغوب استپارس سوپر پايدار پارس سوپر پایدار، روغن موتور چند درجه اي (مالتي گريد) است که با بهر ه گیری از روغن پایه سنتزی بسیار مرغوب و مواد افزودنی ویژه برای استفاده در کلیه خودروهای دیزلی پيشرفته مطابق با سطح کاراییبهران توربو E VI توسط شرکت MAN آلمان تأیید شده است. این محصول با استفاده از روغن پایه سینتتیک و مواد افزودنی مرغوب تولید شده است.
-
مزایای محصول
-
خنثی کننده اسیدهای حاصل از اکسیداسیون و احتراق جهت جلوگیری از خوردگی قطعات موتور قابلیت پاککنندگی قوی دوده، جهت کاهش رسوبات ناشی از احتراق و اکسیداسیون خاصیت ضد اکسیداسیون و پایداری حرارتی ممتاز دارای مشخصات استانداردACEA: E7 (انجمن تولیدکنندگان خودرو اروپا) و API CI-4 برای موتورهای دیزلی سنگین کارایی عالی در موتور های مجهز به فن آوری پیشرفته EGR وSCR جهت کاهش آلاینده های خاص دارای مواد ضد سائیدگی جهت کنترل فرسایش قطعات موتوراین محصول با استفاده از روغن پایه معدنی و مواد افزودنی مرغوب، تهیه می شود.مقاومت عالی در برابر اکسیداسیون در شرایط دمایی بالا و در نتیجه کاهش تولید رسوب و لجن قدرت بالا در کنترل دوده و ذرات ناشی از احتراق ( قدرت پاک کنندگی و پراکنده سازی عالی.طول عمر بالا در شرايط کارکرد سخت .قدرت روانکاری یاتاقان¬ها در دماهای پایین برای استارت زدن و کاهش تشکیل رسوب در دماهای پایین به ویژه هنگام استفاده در مسافت¬های کوتاه .پاک¬کنندگی و معلق کنندگی عالی و کاهش دوده و رسوب از سطح موتور .خاصیت عالی ضد سائیدگی و ممانعت از خوردگی قطعات موتور .حفظ گرانروی روغن در دماهای عملیاتی بالا .قلیائیت بالا برای جلوگیری از اثرات نامطلوب ناشی از اسیدهای تولید شده بر اثر احتراق سوخت و در نتیجه افزایش عمر روغن خاصیت ضد اکسیداسیون و پایداری حرارتی عالیمقاومت خوب در برابر اکسیداسیون در شرایط دمایی بالا قدرت بالا در کنترل دوده و ذرات ناشی از احتراق ( قدرت پاک کنندگی و پراکنده سازی عالی ) پایداری عالی در برابر کاهش گرانروی در کارکردهای طولانیاین محصول با استفاده از روغن پایه معدنی و مواد افزودنی مرغوب، تهیه می شود.· قابليت انتقال حرارت عالي · قابليت پاك كنندگي و معلق كنندگي عالي · قدرت روانكاري عالي قطعات در دماهاي پايين و در زمان استارت زدن · محافظت عالي از قطعات موتور در برابر سايش پايداري حرارتي و مقاومت عالي در برابر اكسيداسيون · خاصيت حفظ گرانروي در دماي عملياتي بالاپايداري حرارتي و اکسيداسيون بسيار خوب خاصيت مطلوب پاککنندگي و معلقکنندگي ذرات داراي سياليت مناسب در دماهاي پايين (زمستان) به ويژه در لحظه استارت قليائيت مناسب جهت جلوگيري از بروز اثرات نامطلوب ناشي از اسيدهاي حاصل احتراق خاصيت ضد سايش و ممانعت از خوردگي قطعات موتورسازگاری با سیستم های کنترل نشر آلاینده ها مقاومت عالی در برابر اکسیداسیون در شرایط دمایی بالا جلوگیری از تشکیل رسوب بر روی پیستون محافظت از قطعات موتور در برابر سایش پایداری عالی در برابر کاهش گرانروی در کارکرد های طولانی ( پایداری برشی عالی ) قدرت بالا در کنترل دوده و ذرات ناشی از احتراق ( قدرت پاک کنندگی و پراکنده سازی عالی )خاصیت بالای ضد سائیدگی و ممانعت از خوردگی قطعات موتور .کاهش مصرف روغن و سوخت .خاصیت پاک کنندگی و معلق کنندگی بالا که منجر به کاهش دوده و رسوب از سطح موتور می گردد .قلیائیت بالا برای جلوگیری از اثرات نامطلوب ناشی از اسیدهای تولید شده بر اثر احتراق داخلی و در نتیجه افزایش عمر روغن .خاصیت ضد اکسیداسیون عالی و پایداری حرارتی بالامقاومت عالی در برابر اکسیداسیون در شرایط دمایی بالا و در نتیجه کاهش تولید رسوب و لجن قدرت بالا در کنترل دوده و ذرات ناشی از احتراق ( قدرت پاک کنندگی و پراکنده سازی عالی ) پایداری عالی در برا· سازگار با محيط زيست · عملكرد طولاني · محافظت عالي از موتور در برابر سايش پايداري اكسيداسيون و حرارتي بسيار عالي · خاصيت حفظ گرانروي روغن در دماهاي عملياتي بالا · قابليت بالا در پاك كنندگي و معلق كنندگي ذرات در موتور · قابليت روانكاري عالي قطعات به ويژه در دماهاي پايين و زمان استارت زدن · قابليت انتقال حرارت عالي · افزايش راندمان موتور و كاهش مصرف سوختمحافظت از قطعات موتور در برابر سایش قدرت بالا در کنترل دوده و ذرات ناشی از احتراق ( قدرت پاک کنندگی و پراکنده سازی عالی ) پایداری عالی در برابر کاهش گرانروی در کارکردهای طولانی ( پایداری عالی ) مقاومت عالی در برابر اکسیداسیون در شرایط دمایی بالا تاثیر بر کاهش مصرف سوخت سازگاری با سیستم های کنترل نشر آلاینده ها
-
موارد مصرف
-
این محصول که مطابق با سطوح کارآیی API و ACEA تولید گردیده است، جهت مصرف در وسایل نقیله دیزلی سنگین و مدرن نظیر انواع اتوبوس، تریلر، کشنده و کامیونت دارای استاندارد آلایندگی EURO 5 و پایینترروانکاری موتور های دیزلی غير سوپر شارژ است که در شرايط عملیاتی متوسط تا سخت کار می کند.بهران توربو EIII توسط شرکت های MAN و Daimler AG (بنز) آلمان تأیید شده است..مورد استفاده در تجهیزات راهسازی ، ساختمانی ، حفاری معادن و کشاورزی و ماشين آلات سنگين. جهت مصرف در کلیه موتورهای دیزلی چهار زمانه ، سوپر شارژ و توربوشارژ طراحي شده تا سال 2007 ميلادي، با کارايي بالا و تکنولوژي انتشار پايين آلاينده¬ها در محيط زيست و مواردیکه سطوح کیفیت فوق توصیهروانكاری موتور های دیزلی چهار زمانه مدل 1998 که با دور و سرعت بالا کار می کند و دارای استاندارد Euro IIمناسب برای روانكاری موتور های ديزلی غير سوپر شارژ است که در شرايط عملیاتی متوسط تا سخت كار می كنند.موتور هاي ديزلي سوپرشارژ و توربوشارژ مطابق با سطح كارايي توصيه شده توسط سازنده جهت كاربرد در موتور تجهيزات پيشرفته معادن، راهسازي، ساختماني و كشاورزيموتورهای ديزلی سنگين و نيمه سنگين ديزل ژنراتورهاي ثابت ماشينآلات راهسازی، معدنی، ساختمانی و کشاورزی موتورهاي ديزلي با تكنولوژي ساخت تا سال 1994ميلاديروانکاری خودروهای دیزل چهار زمانه سرعت بالا با طراحی موتور سال 2010 و بالاتر و میزان مجاز گوگرد سوخت آنها حداکثر 500 قسمت در میلیون است پیشنهاد می شود.جهت مصرف در موتورهای دیزلی سوپر شارژ در مواردی که سطوح کارايي فوق توسط سازنده توصیه گردیده است .مناسب جهت مصرف در ماشین آلات راه سازی و تجهیزات مورد استفاده در معادن و کشاورزی .مناسب جهت مصرف در ماشین آلات سبک و سنگین و دیزلهای ثابت ایستگاهیبهران سوپر توربو دیزل توسط گروه VOLVO سوئد و شرکت های MAN و Daimler AG (بنز) آلمان تأیید شده است.موتورهای دیزلی پيشرفته با سرعت بالا و دارای توربوشارژ و مجهز به سیستم ) EGR (Exhaust Gas Recirculation ماشین آلات راهسازی، ساختمانی، معدن، کشاورزی و دیزل های دریایی خودروهای دیزلی سنگین و نیمه سنگين که از سوختی با حداکثر /5 0 درصد وزنی گوگرد استفاده مي كنند.برای خودرو های دیزلی چهارزمانه سرعت بالا مجهز به سیستم توربو شارژ با طراحی موتور سال 2010 و بالاتر که دارای استانداردهای آلایندگی Euro IV, V, VI هستند
-
تاییدیه ها APPROVED
-
Scania LDF VOLVO VDS-3 Renault RXD MTU type III Mack EO-M ISIRI 13381 API CI-4 ACEA E4,E7 (MB 228.5 (Approved (MAN M3277 (ApprovedA3 , B3 , B4, E7ACEA p228.3MB VDS-3Volvo CI-4/CF/SLAPI 3275MAN 13381ISIRIMAN M3275 API CH-4/CG-4/CF-4 ACEA E3 ISSUE 2 ACEA B3 (Volvo VDS-2 (Approved (MB 228.3 (Approved ISIRI 11380VOLVOVDS-2 MANM3275 MB228.3(Mack EO-O Premium Plus (Approved (MB 228.31 (Approved (Renault VI RLD-3 (Approved (Scania Low Ash (SAE 15W-40 (Volvo VDS-4 (Approved +MACK EO-Mخاور، کمپرسورهای قدیمی ولوو، ماک، داف، اتوبوس 302، ماشین های راهـسازی و حفاری نظیر بیل هیـدرولیکی، بلدوزر گریدر و .... که مجاز به استفاده از این روغن هستند.MAN M3275 MTU type -II ACEA E7 (Mack EO-N (Approved (MB 228.3 (Approved (Renault VI RLD-2 (Approved (Volvo VDS-3 (ApprovedEO-M PlusMack 20078/77Cummins دارای تائیدیه از مرسدس بنز آلمان و ولوو سوئد P228.3MB E7-04/E5-02/E3-96ACEA VDS-3VOLVO M3275MANRENAULT VI RLD-3 MAN M3477, MAN M 3271-1 MB 228.51 Cummins CES 20081 MACK EO-O Premium Plus VOLVO VDS-4 Scania Low Ash
-
مناسب خودروهای
-
روانکاری خودرو های دیزل با طراحی موتور سال 2002 و بالاتر که دارای استاندارد Euro III ,IV هستند و در شرایط سخت کار می کنند،اتوبوس ها و کامیون های مان، ولوو، بنز،اسکانیا و KING LONG طراحی شده از سال 2007 به بالابهران توربو دیزل توسط گروه VOLVO سوئد و Daimler AG ( بنز ) آلمان تأیید شده است.خاور، کمپرسورهای قدیمی ولوو، ماک، داف، اتوبوس 302، ماشین های راهـسازی و حفاری نظیر بیل هیـدرولیکی، بلدوزر گریدر و .... که مجاز به استفاده از این روغن هستند.برای روانکاری خودرو های دیزل چهار زمانه سرعت بالا با طراحی موتور سال 2002 و بالاتر که مجهز به سیستم های کنترل نشر آلاینده ها
-
نوع بسته بندی
-
سطل 20 لیتری پلاستیکی20لیتری فلزی و پلاستیکی20لیتری پلاستیکی20 لیتری پلاستیکی20لیتری پلاستیکی20 لیتری پلاستیکی20 لیتری پلاستیکی20 لیتری پلاستیکی20 لیتری پلاستیکی20 لیتری پلاستیکی20 لیتری پلاستیکی